در حالی که طرفداران بیشمار تئاتر در خانه گیر کردهاند و قادر به حضور در اجراهای زنده در مکانهای سنتی اجرای تئاتر نیستند، نمایش آنلاین تئاتر موزیکال «غرور و تعصب» با اقبال روبه رو شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از گاردین، بیش از ۱۶۰ هزار نفر از ۱۴ کشور مختلف به تماشای نمایش «غرور و تعصب» به صورت آنلاین نشستند.
این تماشاگران در دوران شیوع کرونا از کشورهای مختلف از جمله آمریکا، ایتالیا، سنگاپور، استرالیا، آلمان و انگلستان روز ۱۰ آوریل نمایش آنلاین رایگان این اجرا را تماشا کردند. در مقایسه باید گفت یک سالن تئاتر برادوی ۱۲۵۰ صندلی دارد.
«استریمینگ موزیکال» که نمایش آنلاین این موزیکال را برعهده داشت این امکان را فراهم آورد که جمعه شب و شنبه در سه نوبت این نمایش استریم شود و علاقهمندان از گوشه و کنار جهان بتوانند آن را رایگان تماشا کنند.
افتتاحیه این رویداد به صورت آنلاین به میزبانی لورا اوسنس نامزد ۲ جایزه تونی برگزار شد.
متن این نمایش توسط پل گوردون نامزد جایزه تونی نوشته شده و کارگردانی آن توسط رابرت کلی و طراحی حرکات موزون آن توسط دوتی لستر وایت انجام شده است.
نمایش «غرور و تعصب؛ موزیکال» در حین اجرا در پائولو آلتو در سیلیکون ولی فیلمبرداری شده بود. این نمایش اولین بار ۴ دسامبر ۲۰۱۹ روی صحنه رفته بود و تا ۴ ژانویه ۲۰۲۰ با شکستن رکورد در گیشه، به کار خود پایان داد.
قرار است یک نمایش موزیکال دیگر با عنوان «با هری ازدواج کن» نیز در یکی ۲ هفته آینده به صورت آنلاین نمایش داده شود. این نمایش سال ۲۰۱۷ در برادوی روی صحنه رفت و از آن یک نسخه تصویری نیز تهیه شد. این نمایش موزیکال درباره هری کوچک است و پدرش که با هم در رستورانی در یک دهکده شرقی کار میکنند و شری یک کارآفرین مشتاق هم کار آنها را دنبال میکند. متن این کمدی موزیکال را جنیفر آر. منوچهریان نوشته است.
هم «غرور و تعصب» و هم «با هری ازدواج کن» توسط تام پالوم برای استریم کردن نمایشهای موزیکال تهیه شدهاند.
این سرویس استریم اقتباس پل گوردون از «اما» نوشته جین آستین را نیز در دسترس مخاطبانش قرار میدهد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- «رابین هود»؛ افسانهی شیرین مرد شریف قانون شکن!
آخرین ها
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت
- «زوتوپیا ۲» رکورددار فروش جهانی سینما شد
- صدای بخش خصوصی را بشنوید؛ هوای آلوده با تعطیلی تئاتر تمیز میشود؟
- «رها» بهترین فیلم اول جشنواره گوا شد
- سنگرم اندازه همان کافه ام بود





