یک بازیگر سینما در واکنش به هنجارشکنی یکی از همکارانش در فضای مجازی نوشت: ما میجنگیم تا پشت صحنه سینمای ما نیز «اسلامی» شود.
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به بازیگر هنجارشکن، در فضای مجازی نوشت: خانم صدف…حرفهای شما در مورد عده زیادی از دست اندر کاران سینمای ما متاسفانه و متاسفانه، کاملا درست و مورد تایید هست! میدانم در مقابل این انسانهای حقیر توهین دیدهای و رنج کشیدهای، اما ایکاش با گذاشتن عکسهای بدون پوششات چشم و دل این افراد ناپاک رو که روز بروز بر تعدادشان در سینما و حتی پروژههای تلویزیونی افزوده میشه، از دیدن زیبایی خودت، سیر نمیکردی و باعث خدشهدار شدن تصویرت در ذهن مردم عزیزمان نمیشدی …در این صورت اکثر هنرمندانی مثل من، که سالیان سال در این حرفه بودنمان را شرافتمندانه حفظ کرده ایم و حتی یک لبخند باج به کسی نداده ایم (که دقیقا دلیل کم کار شدنمان هم رشد همین عده ناصالح شهوت پرست در سینماست) کاملا از تو حمایت میکردیم ..
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
وی تأکید کرد: و اما شک نکن، که ما بانوان سینمای ایران سکوت نخواهیم کرد و شجاعانه در مقابل این عده ناپاک میایستیم، میجنگیم.. تا روزیکه پشت صحنه سینمای ما نیز به معنای واقعی کلمه اسلامی، شریف، پاک و پاکیزه گردد. به امید آنروز.
همچنین کاربران شبکههای اجتماعی به هنجارشکنی دو بازیگرنمای زن اعتراض کردند.
به گزارش خبرنگار کیهان، معترضان؛ کمبود عاطفی و شخصیتی و ناموفق بودن حرفهای را دلیل حرکات هنجارشکنانه بازیگرنماهای زن توصیف کردند.
اعتراضها تا آنجاست که یکی از دو بازیگرنما، خواهان عدم اهانت به خود شد.
یک منتقد سینما گفته است: «این دو بازیگر میخواهند الگوی گلشیفته فراهانی را تکرار کنند و فکر میکنند با هنجارشکنی میتوانند به سینمای غرب ورود نمایند. این در حالی است که فراهانی با وجود توانمندی نسبت به این دو بازیگر که ازحیث حرفهای درجه سوم محسوب میشوند، تنها توانست در چند کارسینمایی نه چندان مطرح و قوی شرکت کند و هم اکنون منبع اصلی درآمد فراهانی، مدل عریان شدن برای نشریات مستهجن و بازی در نمایشهای سطحی است.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با دلایل اعلام نشده؛ پروژه دیزنی درباره ایران متوقف شد
- مهرداد فرید : مسئولان آستان قدس می گفتند که چرا ازخواهر گلشیفته استفاده کرده اید؟
- داوران جشنواره برلین معرفی شدند/ گلشیفته فراهانی در لیست
- تاریخ فراموش نمیکند، شما هم فراموش نکنید/ درباره گلشیفته فراهانی و کنایههای مجددش به اصغر فرهادی
- آیا اظهار نظر وزیر ارشاد درباره ریحانه پارسا و گشت ارشاد، مشکلات بقیه فیلمها را هم حل میکند؟
- خسرو معصومی: عملکرد شورای پروانه ساخت سلیقهای است
- ویدئویی از مصاحبه با بهزاد فراهانی برگرفته از تاریخ شفاهی موزه سینما
- دروغ گفتن یا دروغ نگفتن، مسئله تنها این نیست/ نگاهی به «جدایی نادر از سیمین»؛ به مناسبت دهمین سالِ اکرانش
- نغمه های عرب/ تصویری از یک جامعه رها شده و بیمسئولیت
- ماجرای عجیب خود آزاری مدیران تلویزیون
- پروژه جدید گلشیفته فراهانی/ ایفای نقش یک مهاجر سوری
- کوتاه درباره فیلم «نجات» ساخته سم هارگریو/ بازیهای رایانهای در سینما
- تریلر فیلم Extraction با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد + ویدئو
- گلشیفته فراهانی تکذیب کرد/ وویس منتشر شده هیچ ربطی به من ندارد + ویدئو
- برای مراسم ۲۰۲۱؛ مجریان گلدن گلوب تعیین شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رخشان بنیاعتماد و روبن اوستلوند در مجمع سرمایهگذاران بازار فیلم کن
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
آخرین ها
- حضور همراه اول در نمایشگاه بینالمللی اینوتکس ۲۰۲۴
- شکایت آموزش و پرورش از «افعی تهران»
- جزئیاتی تازه از داستان فیلم محمد رسولاف/ زندگی یک قاضی دادگاه انقلاب تهران در «دانه انجیر مقدس»
- دعوت گروه «فقر پشت پردهها» برای اعتصاب/ حقوق و بیمه کارکنان، چالش مدیران جشنواره کن
- در «تحریک کنندگان»؛ مت دیمون و کارگردان «بورن» در یک کمدی دزدی همراه شدند
- مدیرکل هنرهای نمایشی استعفا داد
- راهیابی «آمرغ» به جشنواره آسیای جنوبی مونترال
- حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
- «دیوان تئاترال» روی صحنه میرود/ آغاز اجرای نمایش «مرگ با طعم نسکافه» با حضور مسعود کیمیایی
- صعود مقاومت ناپذیر و حیرت انگیز آقای کارگردان/ نگاهی به فیلم «چهارشنبه سوری» به مناسبت سالروز تولد اصغر فرهادی
- «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
- بزرگداشت کیانوش عیاری و افتتاح گنجینه این فیلمساز در موزه سینما
- گفتوگوی اختصاصی سینماسینما با دبیر بخش ۱۵ روز سینماگران جشنواره کن/ ما کشف میکنیم
- نمایش موزیکال «شازده کوچولو» / گزارش تصویری
- پیکر مسعود اسکویی به خانه ابدی بدرقه شد/ چرا برخی آدمها محبوب میشوند؟
- پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
- رقابت ستارههای یک کمدی و یک درام عاشقانه تاریخی/ میزبانی سینماها از دو فیلم جدید
- پولاد کیمیایی برای «گالیله» میخواند
- فرصت ۳ فیلم کوتاه ایرانی برای اسکار ۲۰۲۵
- رکوردداران روز اول اکران
- «اتاق فرار» پرمخاطبترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
- معرفی برگزیدگان جوایز دیوید دی دوناتلو ۲۰۲۴ ایتالیا/ «من کاپیتان» بهترین فیلم شد
- روسای جدید آکادمی سزار معرفی شدند
- فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
- «طاووس خانم و ازدواجهایش» در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه میرود
- حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاهتر نکنیم
- شهاب حسینی؛ تنوع در پذیرش نقش، تناقض و شتابزدگی در واکنشها/ یادداشت کیوان کثیریان
- جزئیاتی از فیلم «کارآموز» علی عباسی/ صعود ترامپ
- جزئیات برنامههای جشنواره ترایبکا اعلام شد/ نمایش فیلمهای خاطرهانگیز هیچکاک، اسکورسیزی و اسپیلبرگ
- برگزاری دوازدهمین کارگاه بینالمللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول