پرستو گلستانی گفت: دلیل بسیار واضحی در خصوص غیبت من در سینما وجود دارد و آن هم باندبازی شدید و گسترده در این مدیوم است. سینمای این روزها در دست عدهای خاص قرار دارد.
به گزارش سینماسینما، پرستو گلستانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیتهای خود در عرصه بازیگری گفت: پیشنهادات زیادی برای بازی در تلویزیون و تئاتر به من شده است اما هنوز هیچکدام از آنها قطعی نشده است.
او دلیل کمکاری خود در بازیگری را اینگونه وصف کرد: کمکاری من در بازیگری بحث گستردهای است که برای توضیح به زمان زیادی نیاز دارد اما در بخش ابتدایی مشکل اصلی فیلمنامه است. فیلمنامهها و کیفیت آثار بسیار پایین آمده و برخی متون اصلاً ارزش خواندن هم نداشتند. به همین دلیل ترجیح میدهم بیشتر به تئاتر و تدریس مشغول باشم.
بازیگر سریال دردسرهای عظیم غیبت خود در سینما را این طور تشریح کرد: دلیل بسیار واضحی در خصوص غیبت من در سینما وجود دارد و آن هم باندبازی شدید و گسترده در این مدیوم است. سینمای این روزها در دست عدهای خاص قرار دارد.
او در همین راستا ادامه داد: این افراد تمامی بخشهای سینما را در دست گرفتهاند. خودشان برای خودشان تصمیم میگیرند، فیلم میسازند، انتخاب بازیگر میکنند و در انتها فیلم را پخش میکنند. این لابی سینمایی به غیر خودیها کسی را وارد این عرصه نمیکند و من هم جزو آن دسته کسانی هستم که در این لابیبازی حضور ندارم.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- بیماری مانع حضور رضا رویگری در «دلباخته» شد
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
- حجازیفر: پول سینما را در تئاتر خرج میکنم
- ساختار «خانه سینما» پیر شده است/ صنف نباید نیازمند پول دولت باشد
- چرا ما دیگر به کمدیهای وطنی نمیخندیم؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف





