ایرج محمدی درباره سریال «آرمان دو» که دیروز در البرز کلید خورد بیان کرد که این سریال در ۲۰ قسمت ساخته می شود و نگارش آن همچنان ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرمان دو» ، درباره این سریال که روز گذشته ۱۵ اسفندماه در البرز کلید خورد، گفت: این سریال یکی از گزینه های پخش در نوروز بود ولی به دلیل پیش تولید سنگینی که داشت تولیدش به تعویق افتاد.
او ادامه داد: یکی از دلایل این پیش تولید سنگین دکورسازی های این سریال بود که نیاز بود فضاهای قدیمی را در این دکورها دربیاوریم و بخشی از این دکورها که در شهرک غزالی تولید می شود به تازگی آماده شده است.
این تهیه کننده تلویزیون درباره فیلمنامه این سریال نیز عنوان کرد: این سریال پیش از این قرار بود در ۲۶ قسمت ساخته شود ولی اکنون در ۲۰ قسمت به تولید می رسد. بخش عمده نگارش فیلمنامه توسط عباس نعمتی تمام شده و بخش های دیگری توسط حمید طاهری و صادق خوشحال همچنان ادامه دارد.
محمدی با اشاره به حضور حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال در نقش های اصلی توضیح داد: آذرنگ و گلچین در این سریال در نقش یک خواهر و برادر حاضر می شوند که آذرنگ با نام آرمان و گلچین با نام صاب جان به ایفای نقش های خود می پردازند. همچنین الیکا عبدالرزاقی نیز در نقش مهتاب در این سریال بازی می کند.
او درباره کار در استان البرز نیز یادآور شد: حضور ما در البرز مربوط به قسمت های اول تا ششم است و بعد از آن به شهرک غزالی می رویم.
سریال «آرمان ۲» به کارگردانی احسان عبدی پور روز گذشته با حضور مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در استان البرز کلید خورد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای راه یافته به «مسابقه تئاتر نوجوان» جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی؛ «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به صحنه برگشت
- جایزه ویژه جشنواره فلورانس برای مستند پگاه آهنگرانی
- معرفی داوران جایزه بینالمللی داستان کوتاه گارنت/فراخوان تمدید شد
- امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به تئاتر شهر میآیند
- جایزه بهترین بازیگر آسیایی «سپتیمیوس» به حمید فرخنژاد رسید
- واکنش تند سینماگران به توئیت توهینآمیز علیاکبر رائفیپور
- «سینگو» در جشنواره زلین اکران میشود
- اعلام اسامی هیات داوران و نامزدهای بخش رقابتی جشنواره فیلم کوتاه «سایه»
- حمید فرخنژاد و احسان عبدیپور نامزد جایزه «سپتیمیوس» شدند
- فقدان معرفه النفس قرآنی/ یادداشت احمد میراحسان دربارهی شخصیتپردازی در سریال «برف بیصدا میبارد»
- «مستوران» روی میز تدوین حسن حسندوست / ادامه تصویربرداری در شهرک نور
- پروانه نمایش «روزی روزگاری آبادان» صادر شد
- محمدمهدی عسگرپور سریال «حضرت اجل خان (بابا)خان» را میسازد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





