فیلم سینمایی «۱۹» به کارگردانی منیژه حکمت آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی پروژه، منیژه حکمت ساخت ششمین فیلم بلند سینماییاش را به پایان رساند. این فیلم با نام «۱۹» در سکوت خبری جلوی دوربین رفته و این روزها با پایان مراحل فنی برای صدور پروانه نمایش به وزارت ارشاد ارائه شده است.
این فیلم به تهیهکنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی و با بازی پانتهآ پناهیها، بزرگمهر حسین پور، و کتایون امیرابراهیمی ساخته شده است.
«۱۹» از تولیدات مستقل و کمهزینه سینمای ایران است که بعد از ساخت «بندر بند»، جلوی دوربین رفته است.
در خلاصه این فیلم آمده است: میترا، زنی ۵۷ ساله نقاش و مجرد، دچار کووید ۱۹ شده است و به کما رفته است. در چند لحظه پیش از مرگ، ناخودآگاهش به همه جا سفر میکند.
عوامل فیلم «۱۹» عبارتند از کارگردان: منیژه حکمت، تهیهکنندگان: منیژه حکمت، مهشید آهنگرانی فراهانی، مشاور کارگردان: مصطفی خرقه پوش، پگاه آهنگرانی فراهانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پریسا نعمتی مقدم، فیلمنامه: منیژه حکمت، مهسا محب علی، جمیله دارالشفایی، دستیاران کارگردان: سهیلا گلستانی، جمشید آهنگرانی فراهانی، نادر داوودی، فاطمه فراهانی، نوید سجادی حسینی، علیداد آذری، گفتار متن: مهسا محب علی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، فیلمبرداران: داریوش حکمت – رضا عبیات، تدوین: فرید دغاغله، صدابردار و طراحی و ترکیب صدا: ایرج شهزادی، مهرداد براتی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، مدیر تولید: داریوش حکمت، مجری طرح: پوریا سوری، جانشین تولید: نازنین مهندسی، پشتیبانی تولید: پژمان موسوی، امین کاظمی اسفه، عکاس: امیر عابدی، طراح عنوان بندی: فرهاد فزونی، دستیار اول فیلمبردار: محمدرضا پرچ، گروه فیلمبرداری: امیر کتب زاده، امیرحسین ارقبایی، آرمین عجزی، پشتیبانی فنی: حیدر احسانی، آرزو دهقانی، حسین عسگری، دستیار تدوین: فراز شیرجندی، دستیاران صدا: نازنین دقیقی، علی نعمتی، دستیاران صحنه و لباس: حامد ظریفی، طیبه فراهانی، مدیر تدارکات: عماد درویش ملا، تدارکات: برزو آزاد، یحیی خوش شکن، هادی حسن کاویار، حمل و نقل: محمدرضا سویزی، سینه موبیل: محمد حاجی محمد بروجردی، لابراتوار دیجیتال: پیشگامان سینمای آریا، تصحیح رنگ: هوتن حق شناس، آماده سازی: حمید مهرآبادی، مسترینگ: محمدعلیپور، مدیر اجرایی: هومان شید رنگ، پخش ایران: بامداد فیلم پخش بین الملل. Irimageco
بازیگران: پانتهآ پناهیها، بزرگمهر حسینپور، کتایون امیرابراهیمی، جمشید آهنگرانی فراهانی، پریسا نعمتی مقدم، مهدی نعمتی مقدم، نوید سجادی حسینی، فاطمه فراهانی، اعظم رنگرزان، نارتا سجادی حسینی، نیلا عالمی، برزو آزاد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- اطلاعیه وزارت فرهنگ درباره جزییات تعطیلی مراکز فرهنگی و هنری در تهران به دلیل آلودگی هوا
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ چهار فیلم پروانه نمایش گرفتند
- صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- پاسخ امیر اثباتی به نامه مسعود امینی تیرانی؛ وظیفه خانه سینما «ایستادن» در یک سمت نیست/ «حرکتِ جدی» برای تغییر به نفع همه سینماگران است!
- پاسخ امینی تیرانی به امیر اثباتی/ مطالبه این باشد؛ چرا خانه سینما سمتِ سینمای مستقل و زیرزمینی نمیایستد؟
- نامه سرگشادهی امیر اثباتی به خانه سینما؛ مطالبهی حذف مجوزهای ساخت و نمایش فیلم، وظیفهی خانه سینماست
- صدور پروانه نمایش برای دو فیلم سینمایی
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ «زن و بچه» و ۴ فیلم دیگر پروانه نمایش گرفتند
- موافقت با ساخت ۶ اثر غیرسینمایی و اکران ۶ فیلم سینمایی
- با موافقت شوراهای پروانه ساخت و نمایش؛ مجوز ساخت ۷ فیلم غیر سینمایی و پروانه نمایش ۴ فیلم سینمایی صادر شد
- با موافقت شورای بازبینی فیلمهای سینمایی؛ ۹ فیلم پروانه نمایش گرفتند
- نمایندگان جدید وزارت ارشاد در شورای صدور مجوز ساترا معرفی شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





