۳۰ درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور سپری شد.
به گزارش سینماسینما، تاکنون سی درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور انجام شده است.
طی روزهای گذشته فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن اصلی فیلم در شهر بمبئی با بازی حمید فرخ نژاد ادامه پیدا کرد و قرار است طی روزهای آینده بازیگران تازه ای از بالیوود به فیلم «دختر شیطان» اضافه شوند.
جکی شروف بازیگر سینمای هند دیگر نقش اصلی این فیلم را بازی می کند.
سایر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: حمید فرخ نژاد، جکی شروف، سیمران میشکروتی، ایشا روات، فردین حفیظی، نویسنده و کارگردان: قربان محمدپور، مدیر فیلمبرداری: حسن پویا، مدیر هنری و طراح صحنه و لباس: مجید میرفخرایی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، مجری طرح و مدیر تولید: حسن نجاریان دریانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیرشهاب اسماعیلی، تدوین: حسین زندباف، صدابردار: طاهر پیشوایی، فیلمبردار: مهرداد سلیم خانی، جلوه های بصری: سید هادی اسلامی، موسیقی: دلشاد شیخ، خوانندگان: سونو نیگام، صداگذار: علیرضا علویان، مشاور تهیه کننده در هند: علی ایرانی، مشاور بخش بین الملل: سیمون سیمونیان، جانشین تولید: مهرداد سلیم خانی، دستیار تولید: نگین آزاد، گروه تولید: فریبا حفیظی، دستیار کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه: محسن بهاری، دستیار اول فیلمبردار: حامد عزت خواه، گروه فیلمبرداری: محمدنادر اشلاقی، بهادر مافی، اجرای گریم: نعیم میرالی، مهدیه اعظمی، گروه لباس (هند): کاریشما، صبا، دستیاران صدا: بهنام عباسی فر، اشکان طلوعیان، دستیار تدوین: مهدی ایروانی، دستیار کارگردان (هند): مونیش روات و …
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بنیاد ایرانشناسی برگزار میکند؛ نشست تخصصی روایت وطن در سینمای ایران
- امروز، روز ملی سینما نیست!
- چاقوکشی برای رسیدن به حق!/ درباره لزوم فاصلهگذاری بین هنرمند و انسان خوب
- سینمای ایران از نفس افتاده است
- از تاریکی گفتن موجب روشنایی نمیشود/ سینمای ایران نیازمند فیلمهایی است با تم امید و جسارت
- چرا سیاهنمایی کارِ سینمای ایران نیست
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- سینمای ایران به هوای تازه نیاز دارد
- استقبال تماشاگران و منتقدین از یلدا در جشنواره ساندنس
- نکتههای گمشده سینمای ایران/ اهمیت دکور در سینمای دهه ۳۰ + ویدئو
- اعتراض کارگردان «سلام بمبئی» به تغییرات فیلمش در تلویزیون
- آزمون بزرگ «خانه پدری»
- نگاه کیهان به فیلم «دختر شیطان»/ با شیطان باش تا رستگار شوی!
- انتقاد از نشان دادن زنان بیحجاب،رقصهای گروهی، قمارخانهها و مشروبفروشیها درفیلم «دختر شیطان»
- گزارش سازمان سینمایی از وضعیت سالنهای سینمای کشور
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





