تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۲:۲۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 79570

سینماسینما، علی پاکزاد – محمدحسین مهدویان کارگردان سینما گفت: «برایم مهم بود که «لاتاری» ساخته شود. البته در راه مشکلات زیادی داشتیم، اما به هر حال اکنون می‌توانم حرفم و موضوعاتی که در ذهن داشتم را با نمایش این فیلم بزنم.»

به گزارش سینماسینما، محمدحسین مهدویان با فیلم «لاتاری» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم «لاتاری» درباره ساخت این فیلم و موضوع شباهتی که بین اثر او و فیلم «تیکن»‌مطرح شده، گفت: «به هیچ عنوان الگوی خاصی را برای ساخت این فیلم دنبال نمی‌کردم. من اصلا فیلم «تیکن» را ندیده‌ام و اگر می‌دیدم هم بر اساس آن فیلم نمی‌ساختم. البته فیلم ما طولانی بود و قطعا برای اکران آن را کوتاه خواهیم کرد. برای اکران عمومی تغییراتی در فیلم رخ خواهد داد.»

او با اشاره به اینکه دغدغه‌ها و حرف او در سینما متنوع است، گفت:‌ «من دغدغه‌های زیادی دارم. قرار نیست تمام موضوعاتی که در ذهن دارم را در یک فیلم به تصویر بکشم. قطعا مسائلی وجود داشت که باعث شد این فیلم را بسازم. اکنون نیز از نمایش آن حال خوبی دارم.»

او ادامه داد: «ما نگرانی‌های زیادی داشتیم. برایم مهم بود که «لاتاری» ساخته شود. البته در راه مشکلات زیادی داشتیم، اما به هر حال اکنون می‌توانم حرفم و موضوعاتی که در ذهن داشتم را با نمایش این فیلم بزنم. تمام فکر و ذکر من اکنون معطوف به این فیلم است. سراغ کار دیگری نخواهم رفت. تا اکران عمومی صبر می‌کنم. بعد از آن قطعا پروژه دیگری را شروع خواهم کرد.»

مهدویان درباره پایان فیلم گفت: «نمی توانم بگویم که پایان فیلم کمدی بود یا اینکه نه، این را مخاطب تعیین می‌کند. به گونه‌ای پایان‌بندی را انجام دادیم که مخاطب لذت ببرد . اگر نگاه کنید در پایان فیلم مخاطب احساس خوبی دارد یعنی هم ناراحت است و هم لبخند بر لب دارد.»

مهدویان درباره ساخت فیلم‌های تاریخ معاصر گفت: «همه می‌دانند که علاقه زیادی به ساخت فیلم‌های تاریخی دارم قطعا در آینده نیز در این حوزه فعالیت خواهم داشت و فیلم خواهم ساخت.»

او همچنین با اشاره به اثرش گفت:‌ «خشونت در فیلم من به افراد دیگر ربطی ندارد. هر کسی به هر گونه‌ای که دوست دارد فیلم می‌سازد. فیلم من فرهنگ خشونت را رواج نمی‌دهد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها