سینماسینما، علی پاکزاد – کاظم ملایی کارگردان سینما گفت: «از این به بعد فیلم دیدن بدون لوون حال خاصی دارد و این موضوع برای ما بسیار سخت است. تمام انرژی من و عوامل فیلم امروز این است که بتوانیم فیلم را با انرژی خیلی زیاد اکران کنیم. گروه هنرو تجربه با تمام تلاشهایی که می کند، گروهی مهجور است و تعداد سالن هایی که در اختیار دارد بسیار کم است. امیدورام در این بازار گرم سینمای ایران فیلم ما گم نشود و به آن توجه شود.»
به گزارش سینماسینما، کاظم ملایی اولین فیلم بلند خود را با نام «کوپال» را برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشت. این فیلم در گروه هنرو تجربه نیز اکران شد. ملایی اکنون به دنبال این است که «کوپال» را در اکران عمومی نمایش دهد و معتقد است که مسئولان نباید نسبت به «کوپال» بی تفاوت باشند.
کاظم ملایی کارگردان فیلم «کوپال» درباره حضور این فیلم در جشنواره های جهانی گفت: «یکی از عواملی که باعث شد فیلم «کوپال» برای جشنواره های جهانی اهمیت داشته باشد. نگاه فیلم به موضوع محیط زیست است. یکی از دردهایی که بین تمامی کشور ها مشترک است بحث محیط زیست است. جالب توجه این است که فیلم ما در جشنواره های حضور پیدا کرده است که فیلم های ایرانی دیگر در آنها حضور ندارند. می توان گفت که ما در جشنواره های حضور پیدا کرده ایم که نگرش متفاوتی به سینما دارند. این جشنواره ها به غیر از توجه به قصه فیلم به بحث و فرم فیلم هم نگاه می کنند.»
او ادامه داد: «در اکثر جشنواره هایی که «کوپال» در آن حضور پیدا کرده، تنها نماینده ایران بودیم. ما در جشنواره «کرالا» در هند حضور داشتیم که فستیوال معتبری بوده است. یا جشنوارهای در سوئیس که فیلم «کوپال» را در اختتامیه به نمایش داده شد برای ما ارزشمند بود.»
ملایی درباره جای خالی لوون هفتوان گفت: «از این به بعد فیلم دیدن بدون لوون حال خاصی دارد و این موضوع برای ما بسیار سخت است. تمام انرژی من و عوامل فیلم امروز این است که بتوانیم فیلم را با انرژی خیلی زیاد اکران کنیم. گروه هنرو تجربه با تمام تلاشهایی که می کند گروهی مهجور است. امیدورام در این بازار گرم سینمای ایران فیلم ما گم نشود و به آن توجه شود. این فیلم تهیه کننده ندارد و شخصا و به کمک چند تن از دوستان این فیلم را تهیه کردیم. برای ساخت فیلم وام گرفته ام. امیدوارم بازگشت مالی داشته باشد.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به فیلم «کوپال»/ استحاله انسان مدرن
- گفتوگوی مفصل با کاظم ملایی، کارگردان فیلم «کوپال»/ کارمای یک شکارچی تنها
- نگاهی به «کوپال» ساخته کاظم ملایی/ جهانِ مخوفِ انزوا
- تاملات اولی درباب «کوپال»/ «کوپال» نماد تنهایی روزگار ماست
- نگاهی به فیلم «کوپال» ساخته کاظم ملایی/ رهایی از دام خودشیفتگی!
- گفتوگوی منتشرنشده با لوون هفتوان درباره کارنامه بازیگریاش / نقش منفی همیشه چالش بیشتری دارد
- نقد روزنامه نگار آمریکایی بر «کوپال»/ فیلمی روانشناسانه درباره یک تاکسیدرمیست چاق
- بزرگداشت لوون هفتوان با نمایش فیلم «کوپال» در کانادا
- فیلم/ مراسم تدفین لوون هفتوان در آرامگاه ارامنه
- لوون هفتوان در میان همکیشانش آرام گرفت
- زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر لوون هفتوان
- عکسی از لوون هفتوان در ۲۲ سالگی
- حسرت شهاب حسینی از همکاری نکردن با لوون هفتوان
- عکسی که رامبد جوان پس از درگذشت لوون هفتوان به اشتراک گذاشت
- فیلم/ خاطره جالب لوون هفتوان از دوری ۱۹ سالهاش از ایران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





