تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 17156

نمایشگاه نقاشی – عکس «زن – زمین» که توسط پانته آ بهرام و پیام ایرایی تجربه می شود با حضور هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش سینماسینما، نمایشگاه «زن – زمین» عنوان نمایشگاه نقاشی – عکسی است که توسط پانته آ بهرام و پیام ایرایی تجربه می شود.

مسعود فروتن

photo_2016-05-29_23-34-38

 

 

 

این نمایشگاه جمعه هفتم خرداد ماه با حضور هنرمندان عرصه های مختلف در گالری آریانا افتتاح شد. در این مراسم هنرمندانی چون الهام پاوه نژاد، شاهین اسلامی، پرستو صالحی، علی بوستان، بیتا فرهی، رضا کیانیان، حبیب رضایی، نسیم ادبی، امیر جعفری، ریما رامین فر، مسعود فروتن، تهمینه میلانی، پوران درخشنده، بابک کریمی، تینا پاکروان، مرجان شیرمحمدی، نسیم ادبی، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی، صبا کمالی، بابک چمن آرا، فرشته صدر عرفایی، حمیدرضا صدر، امید روحانی، هنگامه حمید زاده، شقایق فراهانی و … حضور داشتند.

photo_2016-05-29_23-34-20

پانته‌آ بهرام در توضیح برگزاری این نمایشگاه نقاشی – عکس نوشته است: «زمین» پهنه بزرگیست از برکت و رحمت و عشق، که مُدام رنگبازی می کند و «زن» شباهت قریب و غریبی دارد به این زمینِ پر تحرکِ پر رنگ، ما خواستیم هر دوی شان را در یک قاب داشته باشیم.

بازدید از این نمایشگاه از شنبه هشت خرداد تا چهارشنبه دوازده خرداد برای عموم آزاد خواهد بود. گالری آریانا در الهیه، خیابان شهید فیاضی(فرشته)، نرسیده به چناران، پلاک ۹ واقع است. عکس ها از مریم رضوی است.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. علیرضا
    ۴, تیر, ۱۳۹۵ ۹:۰۶ ق٫ظ

    این حرفها و توصیه ها درباره اعتیاد و برخورد با معتادها که نه نکته خاص و ویژه ای داشت و نه چیز آموزنده ای . تازه بدآموزی هم داشت ، بماند ….
    موضوع آبرو فروشی یه هنرپیشه متوسط به پایین و فراموش شده و تاریخ مصرف گذشته ای است در بازار مکاره تجارت اشک و آه علیخانی ، برای صرفا و به هر قیمتی دیده شدن ! حتی فروختن آبروی پدر مرحوم !
    و احسنت بر صدا و سیما که اینچنین در بهترین ماه خدا با اشک مردم برای خود چشم می خرد ….

  2. مژده
    ۵, تیر, ۱۳۹۵ ۸:۰۰ ق٫ظ

    این مصاحبه واقعیت خیلی از خونواده هاس که با نااگاهی عزیزانشونو برای چنین مسله ای رها میکنن ..احسان عزیز به بهترین نحو این موضوعو به تصویر کشید و تلنگری شد که به خودمون بیایم و بهتر بنگریم و بیندیشیم اعتیاد یک بیماریست و یک معتاد سزاوار کمک ماست نه طرد شدن

  3. سارا
    ۵, تیر, ۱۳۹۵ ۲:۳۷ ب٫ظ

    ما با داشتن همچین بازیگرانی افتخار می کنیم

  4. واقع بین
    ۵, تیر, ۱۳۹۵ ۴:۳۲ ب٫ظ

    شما خودت اصرار داری دیده بشی و قضاوت بشی خانم صالحی وگرنه انقدم چهره معروف و محبوبی نیستی.آقای علیخانی تو هم برنامه ات تکراری و مذخرف شده بهتره ی تغییر اساسی انجام بدی

  5. آیناز
    ۶, تیر, ۱۳۹۵ ۱:۵۴ ق٫ظ

    علیرضاجان قدرت بیان شما واقعا تحسین داشت خیلی خوشم اومد.
    ولی ای کاش صحبتات انقدزننده نبود دل شکستن هنر نیس
    منظورت درمورد اینکه صحبت کردن درمورد معتادا بدآموزی داشت رو میفهمم ولی خیلی از معتادا از طرف خونواده و دوستان ترد شدن اطرافیان ناامید شدن اعتیاد بیماری هس تا حمایت نشه قابل درمان نیس لطفا از این زاویه به ماجرا نگاه کن درمورد تاریخ انقضای این هنرپیشه بهتره دوربینمون رو خاموش کنیم بهتره که به نقطه های مثبت قضیه نگاه کنیم مارو فقط و فقط تو قبر خودمون میذارن.
    موفق باشید.

  6. Fatima
    ۶, تیر, ۱۳۹۵ ۳:۲۵ ق٫ظ

    دوست عزیز نکته ویژه اش این بود که معتادان رو رها نکنیم و تلاش کنیم به زندگیشون برگردن نظرت محترمه ولی خیلی زود قضاوت میکنی و به نظر میرسه شما فقط به دنبال حاشیه ای اگر می خواستی درس بگیری می گرفتی اگر هم نخوای همه ی حرفا بی فایدس

  7. مرجان
    ۸, تیر, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

    زنده باد به این چنین انسانهای صادقی

  8. مرجان
    ۸, تیر, ۱۳۹۵ ۱۲:۱۶ ب٫ظ

    عاشقتم خانم صالحی

  9. سمیه
    ۸, تیر, ۱۳۹۵ ۶:۱۱ ب٫ظ

    بنظرم این خانم جدا از اینکه میخواست درس زندگی خودشو ب مردم بگه …ی انسان شو آفی است ک فقط بیماریش مطرح شدنه و دیگر هیچ …بخاطر کارم در صدا وسیما چندبار با این خانم تماس داشتم و اینو از میان صحبت هاش فهمیدم … در کل براش متاسفم هم ب خاطر داستان غمگین زندگیش هم ب خاطر در حاشیه بودنش

  10. ارزو
    ۹, تیر, ۱۳۹۵ ۴:۰۸ ق٫ظ

    واقعا تحسین دارد

  11. یاس
    ۱۰, تیر, ۱۳۹۵ ۱۱:۴۶ ب٫ظ

    سلام عاشقتم خانم صالحی عالی واقعاً من خوشم اومد

نظر شما


آخرین ها