تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6526

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتپخش‌کنندگان فیلم‌های روی پرده، جدید‌ترین آمار فروش فیلم‌ها را در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اعلام کردند.امیر قطبی از «فیلمیران» درباره آخرین آمار فروش دو فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» و «چهارشنبه خون به پا می‌شود» گفت: «فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» بعد از ۳۵ روز اکران فروشی برابر با ۵۱۵ میلیون تومان داشته که از این رقم ۳۹۵ میلیون متعلق به تهران و ۱۲۰ متعلق به شهرستان‌ها است. این فیلم در شش سالن تهران و ۱۸ سالن شهرستان‌ها روی پرده است.»

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» ساختهٔ وحید جلیلوند با بازی نیکی کریمی، امیر آقایی، شاهرخ فروتنیان و برزو ارجمند به نمایش درآمده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی‌های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می‌کشد. دخالت پلیس قائله را علی‌الظاهر پایان می‌دهد اما…»

به گفته قطبی، «چهارشنبه خون به پا می‌شود» نیز با در اختیار داشتن هشت سالن سینما در تهران فروشی برابر با ۱۳۵ میلیون تومان داشته و از آنجا که اکران آن در دیگر شهر‌ها فقط در مشهد آغاز شده است، در این شهر نیز ۲۰ میلیون تومان فروخته است.

۲۲ روز از اکران «چهارشنبه خون به پا می‌شود» می‌گذرد. این فیلم که پخش آن را «فیلمیران» بر عهده دارد، کاری از حماسه پارسا است و فرامرز قریبیان، حامد بهداد و همایون ارشادی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدغلامرضا موسوی آمده است: «مواظب باش عاشقم نشی… ممکنه تا صبح بیشتر زنده نمونم»

شیفت شبمجموع فروش «شیفت شب» بعد از ۱۵ روز به ۴۲۰ میلیون تومان رسید. حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان فروش این فیلم در تهران را ۳۷۰ میلیون و در شهرستان‌ها ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: «خوشبختانه علی رغم تعطیلی سینما‌ها روند رو به رشد فیلم ادامه دارد و با اضافه شدن چهار سینمای جوان، میلاد، شاهد و برج میلاد در تهران مجموع سینما‌ها به ۲۷ سالن رسید و شهرستان‌ها هم دو سینما در مشهد و یک سینما در کرج و یزد فیلم را نمایش می‌دهند و از امروز هم سنندج اضافه شد. خوشبختانه خانواده‌ها ارتباط خوبی با فیلم برقرار کردند و تبلیغات دهان به دهان تاثیر بسیار خوبی در جذب مخاطب داشته است بطوریکه همچنان اکثر سینماهای نمایش دهنده سانس فوق‌العاده در آخر شب تدارک می‌بینند.» نیکی کریمی کارگردان این فیلم هم که شب گذشته به عنوان مهمان ویژه در برنامه زنده نقد ۴ حاضر شده بود از استقبال مردم از فیلمش قدردانی کرد.

«شیفت شب» با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، امیرحسین آرمان، امیر آقایی، نیکی کریمی، سحر قریشی، حسین پاکدل، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب، شایان خلیلی، یاس نوروزی و گوهر خیراندیش و با حضور افتخاری آتیلا حجازی روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگیشان را کشف کند.

شاهزاده رومغلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری نیز درباره میزان فروش انیمیشن «شاهزاده روم» گفت: «این فیلم تا شب گذشته ۱۲ آذر ماه ۷۱۰ میلیون تومان در تهران و حدود ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته و در مجموع به فروشی برابر با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دست یافته است.» به گفته فرجی، «شاهزاده روم» ۱۸ سالن سینما در تهران و ۳۰ سالن در شهرستان‌ها را در اختیار دارد.

این فیلم به کارگردانی هادی محمدیان انیمیشنی در گروه سنی کودک و نوجوان و قصه دلدادگی بانوی مسیحی پاکدامنی از نسل شمعون از حواریون حضرت مسیح (ع) است که با مردی از نوادگان پیامبر اسلام، ازدواج می‌کند و حاصل این ازدواج فرزندی نیک‌سرشت است که در آینده‌ای نزدیک، جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد.

فیلم «ناهید» ساخته آیدا پناهنده دیگر فیلمی است که این روز‌ها مهمان پرده سینما است. این فیلم بعد از ۱۶ روز اکران در تهران ۱۲۰ میلیون تومان فروش داشته است، ۱۵ سالن سینما در تهران این فیلم را نمایش می‌دهند. به گفته پیمان سنماری (مدیر پخش نیکان فیلم)، اکران این فیلم در شهرستان‌ها از شب گذشته ۱۲ آذر در مشهد آغاز شده و قرار است بعد از ماه صفر در ۱۴-۱۵ شهر دیگر نیز روی پرده برود.

«ناهید» به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و با بازی ساره بیات، پژمان بازغی، نوید محمدزاده، روایتی از زندگی زنی به نام ناهید است که در دوراهی قرار گرفته است و سعی می‌کند زندگی خود را سر و سامان دهد.

اما «جامه‌دارن» دیگر فیلمی است که این روز‌ها در تهران و شهرستان‌ها در حال اکران است. اکبر شاپوری، مدیر شرکت پخش «بشرا فیلم» گفت: «این فیلم بعد از سه هفته اکران در ۱۹ سالن تهران، فروشی برابر با ۳۸۵ میلیون تومان داشته است. همین فیلم بعد از ۲ هفته نمایش در ۱۴ سالن شهرستان نیز ۱۸۵ میلیون تومان را نصیب گیشه شهرستان‌ها خود کرده است.»

فیلم «جامه‌دران» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، دربارهٔ زنی به نام شیرین است که در مراسم ختم پدرش به روابط جدیدی در زندگی او پی‌می‌برد و حقایقی تازه را کشف می‌کند. در این فیلم که برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر شده‌ است، مهتاب کرامتی، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، مصطفی اسدی، افسر اسدی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها