پخشکنندگان فیلمهای سینمایی آخرین آمار و اطلاعات فروش فیلمهای در حال اکران را اعلام کردند که در این میان با ادامهی استقبال تماشاگران از فیلمها، دو فیلم دیگر در آستانهی ورود به باشگاه میلیاردیها قرار گرفتهاند.
مدیر پخش فیلمیران در گفتوگو با ایسنا، از فروش ۹۶۰ میلیونی «رسوایی۲» بعد از ۱۵ روز خبر داد.
به گفتهی امیر قطبی، آخرین ساختهی مسعود دهنمکی تا شب گذشته (پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت) در ۲۷ سالن تهران ۷۶۰ میلیون فروش داشته و در شهرستانها نیز بعد از یک هفته نمایش در ۲۵ سالن، ۲۰۰ میلیون تومان فروخته است که با پیشبینی فروش امشب (جمعه ۳۰ اردیبهشت)، از مرز یک میلیارد تومان خواهد گذشت.
اتفاقات «رسوایی۲» چند سال بعد از قصهی «رسوایی» در یک شهر فرضی با داستانی تخیلی رخ میدهد.
اکبر عبدی، سحر قریشی، محمدرضا شریفینیا، امیر نوری، مهران رجبی، فخرالدین صدیق شریف، رامین راستاد و اسماعیل خلج از جمله بازیگران این فیلمند.
به گفتهی قطبی «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان نیز که از ۱۵ اردیبهشت به سینماها آمده، تاکنون در ۲۵ سینمای تهران ۳۸۵ میلیون و در ۱۰ سینمای شهرهای دیگر (بعد از پنج روز نمایش) ۲۵ میلیون فروخته است و در مجموع فروشی بالغ بر ۴۱۰ میلیون تومان دارد.
در خلاصهی داستان این فیلم کمدی که مهدی هاشمی، فرهاد آئیش، لوون هفتوان، لادن مستوفی و امیرحسین رستمی از بازیگران اصلی آن هستند آمده: «دو دزد پیر کهنهکار، پس از سالها از زندان آزاد میشوند. به امید دریافت سهمشان از آخرین دزدی به سراغ زنی که همدستشان بوده میروند، اما زن پولها را برای بازی در یک فیلم هزینه کرده و پیرمردها علیرغم میلشان دوباره مجبور به دزدی میشوند، در حالی که شرایط در سالهایی که ایشان در زندان بودهاند، تغییر کرده و ابزارهای الکترونیک مانع موفقیت ایشان میشود…»
«ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی نیز تاکنون هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
مدیر پخش فیلمیران فروش این فیلم را در تهران پس از ۶۴ روز نمایش پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون و در شهرهای دیگر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون عنوان کرد و گفت اولین ساختهی این کارگردان جوان با بازی پریناز ایزدیار، نوید محمدزاده، پیمان معادی و…، در ۲۵ سینمای تهران و ۴۰ سینمای سایر شهرها در حال نمایش است.
«بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمیکیا هم دیگر فیلمی است که توسط فیلمیران از نوروز در چرخهی اکران قرار گرفته و تا شب گذشته، بالغ بر شش میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان فروش داشته است. به گفتهی قطبی، این فیلم پس از ۶۴ روز نمایش، همچنان در ۱۵ سینمای تهران و ۳۵ سینمای دیگر در کشور درحال اکران است.
«خندههای آتوسا» به کارگردانی علیرضا فرید که از هشتم اردیبهشتماه در چرخهی اکران قرار گرفته، تا شب گذشته، ۳۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.
به گفتهی سعید خانی (مدیر پخش نسیم صبا)، این فیلم که در حال حاضر در ۱۳ سینمای تهران و ۱۰ سینمای شهرهای دیگر در حال نمایش است، در تهران ۳۰۵ میلیون فروخته و در سایر شهرها (بعد از دو هفته) به فروش ۵۰ میلیون تومانی رسیده است.
در خلاصهی داستان این فیلم آمده: «مرجان، موسی، آتوسا، استوارت، شیلا، احسان، بهزاد، شیرین و دکتر طاهری همگی مسافران قطار تهران استانبول هستند» و باران کوثری، امیر جدیدی، بهار نوحیان، حسام شجاعی، آزاده میرزایی، فریبا آهنگ، اشکان مهری و محمدرضا فروتن همراه با استوارت دنیسون، بازیگران این فیلمند.
«خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی نیز فروش خود را به یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان رسانده است.
خانی که پخش آخرین ساختهی سیدی را نیز بر عهده دارد گفت: این فیلم که از نوروز با سالنهایی اندک در برنامهی اکران سینماهاست، در تهران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون فروش داشته و در شهرهای دیگر ۳۱۰ میلیون و در حال حاضر در هفت سینمای تهران و ۱۴ سینمای شهرستانهای دیگر در حال اکران است.
«مرگ ماهی» به کارگردانی سیدروحالله حجازی نیز بعد از ۱۵ روز نمایش در تهران ۳۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.
حبیب اسماعیلی (مدیر پخش رسانهی فیلمسازان) به خبرنگار ایسنا گفت: این فیلم که از ۱۵ اردیبهشت در حال اکران است تا کنون تنها در ۱۵ سینمای تهران به نمایش در آمده و اکران شهرستانهای آن هوز آغاز نشده است.
نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانتهآ بهرام، ریما رامینفر و بابک کریمی، از جمله بازیگران این فیلم اجتماعی هستند.
«کفشهایم کو؟» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، دیگر فیلمی است که پخش آن برعهدهی رسانهی فیلمسازان بوده و به گفتهی اسماعیلی، تا کنون در تهران ۶۴۰ و در شهرستانها ۷۰ میلیون تومان فروخته و با مجموع فروش ۷۱۰ میلیونی در هفت سینمای شهرستان و هشت سینمای تهران در حال نمایش است.
حبیب اسماعیلی مجموع فروش «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر هادی را نیز ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این فیلم در حال حاضر در ۴۰ سینمای شهرستانها اکران شده و در تهران نیز تنها در چند سالن حمایتی نمایش داده میشود.
«اژدها وارد میشود» که از هشتم اردیبهشت در حال اکران است، تا شب گذشته ۹۶۰ میلیون تومان فروخته و در مرز میلیاردی شدن قرار دارد.
به گفتهی مهدی صباغزاده (مدیر پخش نیمروز فیلم)، این فیلم در ۲۰ سالن تهران و ۹ سالن دیگر در چند شهرستان در حال نمایش است.
«۵۰ کیلو آلبالو» نیز فروش خود را به ۱۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رساند.
به گفتهی مختاری (مدیر پخش هدایت فیلم)، این فیلم کمدی هفت میلیارد و ۱۸۰ میلیون در تهران و پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان در سایر شهرها فروش داشته و در حال حاضر ۲۵ سینمای تهران و ۸۴ سینمای شهرستانهای دیگر این فیلم را نمایش میدهند.
مختاری با بیان اینکه «۵۰ کیلو آلبالو» از چهارشنبه وارد هفتهی دهم نمایش خود شده است، ادامهی اکران آن در هفتهی آینده در تهران را منوط به نظر شورای صنفی نمایش دانست.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی تصویری سینماسینما با حبیب اسماعیلی/ سینما از مراکز تفریحی و تجاری امنتر است
- انتشار گزارش مالی از فروش سینماها/ دستان کرونا بر گلوی اقتصاد سینما
- آمار تماشاگران اروپایی سینماها
- «فرامتن»/ آلودگی هوا و سینما
- بازیگران «ابد و یک روز» با «متری شش و نیم» در راه جشنواره فجر
- واکنش پیمان معادی به انتشار تصویر «ابدویک روز» در کتاب درسی
- تصویری عجیب از نوید محمدزاده پشت صحنه «ابد و یک روز» + عکس
- واکنش اینستاگرامی حمید فرخنژاد به کسب عنوان پولسازترین بازیگر سال
- سالنامه آماری فروش فیلمهای سینمای ایران منتشر شد
- اختصاصی سینماسینما/ یادداشت دانش اقباشاوی درباره اظهارنظر جنجالی سعید روستایی/ نگاه پیدا کردی ؟؟؟؟
- اعلام تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده/ تعطیلی پنج روزه سینماها از امشب
- عبور «رگ خواب» از مرز فروش پنج میلیاردی/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- «اکسیدان» هشت میلیاردی شد/ تازهترین آمار فروش فیلمها
- فروش فیلم ها در هفته ای که گذشت/ یک فیلم تازه روی پرده سینماها رفت
- عکسی از نویدمحمدزاده در پشت صحنه «ابد و یک روز»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- انتخاب هیات رییسه جدید انجمن تهیهکنندگان مستقل سینما
- رقابت ۲۸۵ فیلم در ۳ بخش انیمیشن، مستند و بینالمللی اسکار نود و هفتم
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟