به گزارش سینماسینما،در این بخش خبری که با حضور چند تن از خبرنگاران حوزه موسیقی در سایر رسانهها همراه بود، بخشهایی از گفتههای آنان منتخب و پخش شد بیآنکه به سؤالات اشاره شود و احتمالاً تحلیلهای مثبت خبرنگاران مورد تأکید قرار گیرد. تصاویر از میزگردی خبر میداد که تنها سه چهار دقیقه این بخش خبری را به خود اختصاص داد.
تحلیل نامه جمعی از خوانندگان پاپ به رییسجمهور، نخستین مبحث این گزارش بود که از آن به اتفاقی تاریخی یاد شد و با طرح دو نقد پایان یافت: اینکه برخی از همین خوانندگان مفاد این نامه را رعایت نمیکنند و چرا رییسجمهور جواب نامه را نداده است و در کل به حضور در رویدادهای هنری بیتوجه است.
در ادامه اما گریز تکجملهای نقادانه به وضع زندگی خصوصی برخی خوانندگان پاپ زده شد که بسیار حیرتآور بود.
سپس به اجرای جنجالی کلیپ هستهای توسط امیر تتلو بر روی ناو ایرانی اشاره شد و گفته شد کاش این ترانه توسط خواننده مناسبتری تهیه میشد (نقل به مضمون) و در ادامه از محسن چاووشی تقدیر شد که آهنگش در تیتراژ سریال شهرزاد به زنگ موبایلها بدل شده است.
به نظر میرسد نگاه شتابزده و حاشیهوار بیست و سی به حوزه موسیقی پاپ و عدم اشاره به چالشهای اصلی و نیز دستاوردهای بزرگ آن، عیدی نامناسب رسانه ملی به جامعه پرتلاش موسیقی کشور بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اظهارات تازه وکیل تتلو؛ ازدواج موقت موکل بنده با نیت خالصانه برای توبه بوده است
- تتلو در دادگاه: عذرخواهی میکنم
- تعیین وقت در پرونده داریوش مهرجویی/ صدور رای غیابی برای تتلو
- بهنوش بختیاری سکوتش را شکست، پاسخ به حواشی دیدار با تتلو + عکس
- از آشتی بهنوش بختیاری و امیر تتلو تا تقدیر از نوابصفوی در یک جشن + تصاویر
- انتقاد عجیب امیر تتلو از احسان علیخانی و برنامهاش/ از «ماه عسل» خوشم نمیاد
- تمجید امیر تتلو از الهام چرخنده
- محمد شیروانی: تتلو بیشتر از جعفر پناهی به هنرمندان زیرزمینی خدمت کرد
- پست اینستاگرام بازیگر «متولد ۶۵» درباره دیدار رئیسی و تتلو
- واکنش تتلو نسبت به شایعه حضورش در «سنتوری ۲»
- توضیحات عباس جدیدی در مورد حمایتش از «تتلو»
- امیر تتلو در مراسم اکران فیلم «دراکولا»
- ماجرای همکاری تتلو و رضا عطاران/ تتلو تکذیب کرد
- اولین همکاری سینمایی امیر تتلو با «دراکولا» رضا عطاران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





