امیر حسین صدیق صفحه اینستاگرام اش را به عکسی جدید از خود اختصاص داد.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر درباره اینکه دوباره عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، توضیحی نوشت.
او اینطور توضیح داد:
«سلام، ببخشین اینقدر از خودم عکس میذارم. به خدا اصلا از سر خود شیفتگى نیست، متاسفانه یاشاید خوشبختانه به دلیل شغلى که انتخاب کردم (هنرپیشگى) همه ازم انتظار دارن وقتى کارى ازم پخش نمیشه از حالم (یا شاید هم از ریخت و قیافه ام) با خبر باشن. البته عکس جدید گذاشتن حداقل اثرش اینه که شاید تو خیابون که منو میبینن کمتر یا با شدت کمترى بهم بگن: پیر شدى… چاق شدى…چقدر زشتى… تو تلویزیون بهترى….(که البته فکر کنم همین دیشبش داشتن زیزیگولو تماشا میکردن!)
به هرحال شما به بزرگوارى خودتون ببخشین که من این شکلیم یا سنم داره میره بالا…
منو که اذیت نمیکنه ، امیدوارم شمارو هم نیازاره…. سپاس »

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- امیرحسین صدیق داور مهمان «محاکات» شد
- مراحل فنی «سلفی با رستم» در ایستگاه پایانی
- در سریال «خانواده دکتر ماهان»/ صدیق در نقش محیطبان
- بازیگر زیزی گولو: بانیان سینمای کودک در خوابند
- عکسی قدیمی و پرخاطره از سریالی به کارگردانی اصغر فرهادی
- امیرحسین صدیق در «ماه در مه»/ ادامه فیلمبرداری در شمال کشور
- ترانه خوانی امیرحسین صدیق جای علی زندوکیلی در تلویزیون/ فیلم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





