محمد شیروانی در صفحه اینستاگرامش متنی درباره دیدار تتلو و ابراهیم رئیسی و نتایج آن منتشر کرد.
به گزارش سینماسینما، شیروانی نوشت:
آقاى تتلو سلام
خواستم ازتون تشکر کنم بابت حمایت از آقاى رئیسى!
شما خبر دارین که پیوستنتون به کاندیداى جفت شیش باعث شد تا کاندیداى جفت پنج رأى بیشترى بیاره اما خبر ندارین با این حرکتتون ممکنه باعث بشین تا محدوده ى سانسورِ هنرمندِ زیرزمینى در ایران جابجا بشه . با عرض معذرت اگر شما رو کف زیرزمین در نظر بگیریم و آقاى جعفر پناهى رو هم سقف زیرزمین، باید بهتون بگم که شما با این حرکت بیشتر از ایشون تونستید به هنرمندان زیرزمینى خدمت کنین !
حتا اگر عده زیادى به این کف و سقف باور نداشته باشن و این خط کشى هاى قرمز رو ساخته و پرداخته حاکمیت بدونن اما شما ممکنه باعث بشین از این به بعد در ایران، همه هنرمندان قابل نمایش باشن. البته که سقفِ سانسور کوتاهه و هنوز سر جاشه اما شما با گود برداری از کف، سقف رو بردی بالاتر.
شما دو سال قبل، از طرفدارات خواستى تا بغ بغو کنن و اونا هم میلیونى با بغ بغو بهت لبیک گفتن . بیشتر از اینکه مسخره به نظر برسه به من یادآورى کرد که موج معناباختگى جهانى به کشورِ آرمانهاى بزرگ هم سرایت کرده و حالا وقتشه همه چیز از نو نوشته شه. همه چیز از نو ریسِت شه ! فارغ از اینکه امثال من با شما موافق باشیم یا که ردت کنیم. شما معنازدگى اکثریت رو یادآورى کردى.
بذار صمیمانه تر بگم!
تتل تو مهمی (باور کن)، نه اینکه کار مهمی کرده باشی، نه، تو اختلال صوتی یک دوره ای که باید در نظر گرفته بشی، تو اهمیت داری.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اظهارات تازه وکیل تتلو؛ ازدواج موقت موکل بنده با نیت خالصانه برای توبه بوده است
- تتلو در دادگاه: عذرخواهی میکنم
- با ابلاغ رئیسجمهور؛ اعضای کمیته تدوین سیاستهای شبکه نمایش خانگی منصوب شدند
- تعیین وقت در پرونده داریوش مهرجویی/ صدور رای غیابی برای تتلو
- فیلم «ناف» گسستی نسبت به سینمای پیش از خود است/ روایتی از سیمای زنی میان جمعی مردانه
- «ناف» در سینماتک خانه هنرمندان ایران
- پیامهای تسلیت رهبر انقلاب و رئیسجمهوری در پی درگذشت نادر طالبزاده
- نامه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکتهای ویدئویی آنلاین به رئیس جمهوری
- درخواست خانه سینما از ریاست قوه قضائیه
- هیأت انتخاب دهمین جشن مستقل سینمای مستند معرفی شدند
- رئیسی در دیدار با حاتمی کیا: این سخنان برای جبهه فرهنگی انقلاب یک قوت قلب بود
- بهنوش بختیاری سکوتش را شکست، پاسخ به حواشی دیدار با تتلو + عکس
- عصبانیت کیهان از نوشته محمد شیروانی خطاب به کارگردان «ماجرای نیمروز»
- انتقاد تند محمد شیروانی از کارگردان «ماجرای نیمروز»/ جایزه را به حامیانت دادهاند نه تو
- درباره فیلمهای کوتاه شیروانی/ فیلمسازی که مصداق عینی تجربهگرایی است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





