لیلا اوتادی در پست تازه اینستاگرامش متنی درباره زنها نوشت.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر نوشت:
خانومها باید شوخ طبع باشندو نشاطشان را حفظ کنند… چون!
زن ها قلب خانه اند! اگر شاد باشند قلب خانه می تپد .
زن ها اگر درخانه موهایشان را شکل دهند ، اگر صورتشان را آرایش کنند ، اگر لباسهای شاد بپوشند زندگی در خانه جریان پیدا می کند.
زن ها اگر کودک درونشان هنوز شیطنت کند ، اگر شوخی کنند ، بخندند ، همه اهل خانه را به زندگی نوید می دهند
اگر روزی زن خانه چشمهایش رنگ غم بدهد،حرفهایش بوی گلایه و کسالت بدهد،اگر ذره ای بی حوصله و ناامید به نظر برسد
تمام اهل خانه را به غم کشیده است …
آری ،زن بودن دشوار است
زنان ارمغان آور شادی ، گذشت و خنده اند.
یادمان نرود قلب خانه باید بتپد،وقلب جامعه باید آراسته ومعقول،درجامعه ظاهرشود.
آقای محترم مواظب قلب خانه ات باش.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حکایت کلاغ و کبک سلبریتی های شاعر!/درباره بازیگرانی که ورود آن هابه دنیای شعر وادبیات با انتقاد همراه شده
- فیلم/ اظهارنظر جالب لیلا اوتادی درباره کارلوس کیروش
- جزییاتی تازه از فیلم «خرها آدم نمیشوند» + عکس
- جایگزین سریال «دلدادگان» مشخص شد
- بازگشت لیلا اوتادی به تلویزیون در نقشی متفاوت + عکس
- تازهترین تصویر لیلا اوتادی و یوسف تیموری در «خرها آدم نمیشوند»
- آنونس فیلم «آهوی پیشونی سفید ۲»/ زمان اکران فیلم مشخص شد
- واکنش لیلا اوتادی به حرکت بازیکنان یوونتوس و ناپولی در اعتراض به خشونت علیه زنان
- فیلم ۲۷ ساله تام کروز و نیکول کیدمن روی آنتن
- کارگردان «آپاندیس»: «بازگشت» سریال پراتفاقی است
- توزیع قسمت سوم سریال «عالیجناب»
- کارگردان «آپاندیس» با طرحی از حمید نعمتالله به سراغ «بازگشت» رفت
- سریال سیاسی «عالیجناب» در شبکه نمایش خانگی توزیع میشود
- «مالیخولیا» در شبکه نمایش خانگی
- امیر جعفری و لیلا اوتادی سفیر آزادسازی زندانیان شدند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





