مهراب قاسمخانی با انتشار عکسی از صفحه یک روزنامه «وطن امروز» در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به تیتر «بفرمایید شام!» که اشاره به کشتار پاریس داشت واکنش نشان داد. او زیر این عکس نوشت: «این تیتر روزنامه وطن امروز برای حادثه تروریستی پاریس بود. حادثهای که منجر به مرگ ۱۳۰ انسان شد. اونم توی روزایی که بیروت هم قربانی همین دست وحشیگریها بود. لذتی که توی این تیتر وجود داره دردناکه. لذت از مرگ انسانها… اونم توی روزایی که همین تندرویها و نفرتها دارن دنیا رو بهسمت جنگهای صلیبی میبرن.
پ.ن: ناامیدانه دوست دارم انتخاب این تیتر رو ناشی از بدسلیقگی و هیجان بیش از حد بدونم چون ترسناکه قلمی که دست چنین تفکری باشه.»
برچسبها: مهراب قاسم خانی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز پخش سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از جمعه
- انتقاد مهراب قاسمخانی از فحاشی در فضای مجازی
- واکنش مهراب قاسمخانی به حادثه دلخراش دانشگاه علوم و تحقیقات
- مهراب قاسمخانی و الهام پاوهنژاد به دادگاه احضار شدند
- جزییات افشاگری بازیگران از سانسور در تلویزیون/ از ژوله تا علیدوستی و قاسمخانی
- روایت مهراب قاسمخانی از سردرگمی تلویزیون در سانسور عکس رضاشاه
- مهراب قاسمخانی هم سانسورهای تلویزیون را افشا کرد
- واکنش مهراب قاسمخانی به چالش «فرزندت کجاست» مسئولان
- واکنش مهراب قاسمخانی به پلاکارد جنجالی در تجمع طلاب + عکس
- انتقاد مهراب قاسمخانی از نگرانی جامعه برای سهم ایران در دریای خزر
- کیهان پاسخ پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی را داد
- مهراب قاسمخانی همبازی مهناز افشار و پیمان معادی شد
- واکنش اینستاگرامی مهراب قاسمخانی به معترضان/ از انتخابم پشیمان نیستم
- واکنش اینستاگرامی مهراب قاسمخانی به تلفظ موزه لوور و موجودی حساب وزیر
- واکنش مهراب قاسمخانی به سخنان تهمینه میلانی درباره تلویزیون + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
آخرین ها
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار
- سومین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری