مهراب قاسمخانی درباره فیشهای حقوقی منتشر شده، مطلبی منتشر کرد و از نقش رسانههای اجتماعی در واکنشها به این موضوع گفت.به گزارش سینماسینما، قاسمخانی در این باره در اینستاگرام نوشت: «این که یهو همه دارن از فیشاى حقوقى حرف میزنن و میخوان با حقوقهاى نجومى مبارزه کنن معنیش اینه که قبلش هیشکى خبر نداشت از این چیزا؟ مگه اینا حقوق رسمى نبودن؟ خب فیش داشتن. یعنى یه کسایى داشتن میدادن این حقوقا رو، یه کسایى داشتن ثبت میکردن، یه کسایى نظارت میکردن… حتماً لازم بود دو تا عکس تو تلگرام در بره تا همه یاد مبارزه بیفتن؟ اون وقت چرا بعضى ها گیر میدن که باید تلگرام جلوش گرفته بشه؟ اصلاً بد نیست براى نظارت به همه چى یه تلگرام بذارن. معلومه کاراییش از خیلیا بهتره. حقوق هم لازم نداره»

او در ادامه به موضوع کشتهشدن محیط بانها هم اشاره کرد: «پ.ن اول: اصولاً هیشکى هیچ کارى نمیکنه مگه این که تو تلگرام در بره. مثل ماجراى همین محیط بان ها. میدونستین تا قبل از فوت این سه مرحوم اخیر، صد و شونزده تا محیط بان دیگه به همین شکل جونشون رو از دست داده بودن؟ منتها اون موقع تلگرام نبود ارزش رسیدگى جدى نداشت
پ.ن دوم: از دوستان خواهش میکنم که جورى کار کنن که انگار یه تلگرام داره همیشه از بالا به کاراشون نظارت میکنه چون انگار دیگه جواب نمیده اگه بگى خدا داره به اعمالشون نظارت میکنه»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیش تولید «ملودیکافه» به تهیهکنندگی منیژه حکمت آغاز میشود
- استایل خاص مهراب قاسمخانی پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا + عکس
- تقاضای عاجزانه مهراب قاسمخانی از دزدی که امروز گوشیاش را زد/ عکس
- پست جالب مهراب قاسمخانی در واکنش به توضیح صداوسیما درباره پخش اعترافات مائده هژبری
- برادران قاسمخانی با مهران مدیری آشتی کردند؟
- مهراب قاسمخانی: من و تلویزیون در تفاهم کامل هستیم/ هر دو هم را نمیخواهیم!
- عکسی از مهراب قاسمخانی هفده سال پیش
- مهراب قاسمخانی به دلیل خنده زیاد راهی بیمارستان شد!
- انتقاد تند مهراب قاسمخانی از گزارش «۲۰:۳۰» درباره حضور نیکی کریمی در یک آگهی
- مهراب قاسمخانی خبر داد: گرانترین و پرستارهترین کمدی سینمای ایران در راه است
- شقایق دهقان: دوست دارم نقشهایی را بازی کنم که همسرم نوشته است
- حرف های مهراب قاسمخانی درباره فالوئرهایش
- در «گاراژ ۸۸۸»، سینماگران ایرانی کارشناس ابرخودروهای جهان میشوند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





