مهراب قاسمخانی درباره فیشهای حقوقی منتشر شده، مطلبی منتشر کرد و از نقش رسانههای اجتماعی در واکنشها به این موضوع گفت.به گزارش سینماسینما، قاسمخانی در این باره در اینستاگرام نوشت: «این که یهو همه دارن از فیشاى حقوقى حرف میزنن و میخوان با حقوقهاى نجومى مبارزه کنن معنیش اینه که قبلش هیشکى خبر نداشت از این چیزا؟ مگه اینا حقوق رسمى نبودن؟ خب فیش داشتن. یعنى یه کسایى داشتن میدادن این حقوقا رو، یه کسایى داشتن ثبت میکردن، یه کسایى نظارت میکردن… حتماً لازم بود دو تا عکس تو تلگرام در بره تا همه یاد مبارزه بیفتن؟ اون وقت چرا بعضى ها گیر میدن که باید تلگرام جلوش گرفته بشه؟ اصلاً بد نیست براى نظارت به همه چى یه تلگرام بذارن. معلومه کاراییش از خیلیا بهتره. حقوق هم لازم نداره»
او در ادامه به موضوع کشتهشدن محیط بانها هم اشاره کرد: «پ.ن اول: اصولاً هیشکى هیچ کارى نمیکنه مگه این که تو تلگرام در بره. مثل ماجراى همین محیط بان ها. میدونستین تا قبل از فوت این سه مرحوم اخیر، صد و شونزده تا محیط بان دیگه به همین شکل جونشون رو از دست داده بودن؟ منتها اون موقع تلگرام نبود ارزش رسیدگى جدى نداشت
پ.ن دوم: از دوستان خواهش میکنم که جورى کار کنن که انگار یه تلگرام داره همیشه از بالا به کاراشون نظارت میکنه چون انگار دیگه جواب نمیده اگه بگى خدا داره به اعمالشون نظارت میکنه»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پیش تولید «ملودیکافه» به تهیهکنندگی منیژه حکمت آغاز میشود
- استایل خاص مهراب قاسمخانی پیش از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا + عکس
- تقاضای عاجزانه مهراب قاسمخانی از دزدی که امروز گوشیاش را زد/ عکس
- پست جالب مهراب قاسمخانی در واکنش به توضیح صداوسیما درباره پخش اعترافات مائده هژبری
- برادران قاسمخانی با مهران مدیری آشتی کردند؟
- مهراب قاسمخانی: من و تلویزیون در تفاهم کامل هستیم/ هر دو هم را نمیخواهیم!
- عکسی از مهراب قاسمخانی هفده سال پیش
- مهراب قاسمخانی به دلیل خنده زیاد راهی بیمارستان شد!
- انتقاد تند مهراب قاسمخانی از گزارش «۲۰:۳۰» درباره حضور نیکی کریمی در یک آگهی
- مهراب قاسمخانی خبر داد: گرانترین و پرستارهترین کمدی سینمای ایران در راه است
- شقایق دهقان: دوست دارم نقشهایی را بازی کنم که همسرم نوشته است
- حرف های مهراب قاسمخانی درباره فالوئرهایش
- در «گاراژ ۸۸۸»، سینماگران ایرانی کارشناس ابرخودروهای جهان میشوند!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار