واکنش هنرمندان پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه همچنان در صفحه های اینستاگرامشان ادامه دارد.
به گزارش سینماسینما، مهراب قاسم خانی نوشت:
به به. چه حالى داد. بازم رفتیم جام جهانى، بدون حرص خوردن، بدون جون به سر شدن. تبرییییییک…
پ.ن اول: اصلاً امسال سال فوتبالى من بوده تا اینجا. قهرمانى پرسپولیس و صعودش توى آسیا، قهرمانى رئال توى لالیگا و اروپا و حالا هم رفتنمون به جام جهانى
پ.ن دوم: من میرم شلوارکمو بذارم تو چمدون

منوچهر هادی نوشت:
سلام کی روش عزیز ممنون که شخصیت دادی به تیم ملی و یک فوتبال هرچند سرد ولی به دور از احساس و منطقی برای کسب نتیجه و صعود به جام جهانی رو تقدیم مردم کردی . دمت گرم و دم همه بچه ها که برنامه های تورو تو زمین به خوبی اجرا کردنم گرم .

رامین پرچمی نوشت:
یعنى آخرتش بودیم ! هرکى روش کى روش رو قبول نداشت هم دیگه کى روش میشه حرفى بزنه؟! مرسى مرد پرتغالى دوست داشتنى!

بهرنگ علوی نوشت:
با این خط حمله آتشین
تمام یخ هاى روسیه را هم آب خواهیم کرد
پى نوشت :
تبریک به ملت عزیز ایران
تبریک به ورزش ایران
و تبریک به دوستان عزیزم
مهدى و سردار عزیز که باز هم گل کاشتند
به امید شادى و سرافرازى روز افزون
براى ملت شریف ایران

نیما شاهرخ شاهی نوشت:
بزرگ مرد ، انقدر راحت مگه میشه رفت جام جهانى ؟ مردمى هستیم که خیلى زود خوبى یادمون مى ره … قدر تورو خیلیا نمى دونن … عادتمون دادى به شخصیت داشتن …. تاریخ تو را فراموش نمى کنه.

ساره بیات نوشت:
جشن صعود ملی پوشان در هتل آزادی

مجید صالحی نوشت:
زنده باد ایران همیشه جاودان.
صعود تیم ملى ایران رو به همه ایرانیان، ترک و کرد و عرب و بلوچ و فارس و…همه مردم ایران زمین تبریک میگم
بعد از اون حمله تروریستى وحشیانه که به خاطر شهداى اون کار کثیف حال همگى بد بود،این برد و اتحاد ملّت حالمون رو خوب کرد، جاى شهداى اون حمله تروریستى سبز، روحشان شاد، یادشان گرامى
این پیروزى و صعود تقدیم آن بزرگان

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- واکنش حسن فتحی به جنجال تبلیغاتی «ازازیل»
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- «حدود ۸ صبح» آنلاین اکران میشود
- «عامه پسند» از ۱۷ آبان اکران میشود
- «سرهنگ ثریا» و فیلم جدید منوچهر هادی در راه اکران
- دست و پنجه نرم کردن با محدودیتها/ معرفی تنها فیلم بلند ایرانی راهیافته به بخش رسمی کن
- «شماره ۱۰» در راه فجر ۴۱/ انتشار سکانسی با بازی مجید صالحی
- پایان تصویربرداری فیلم «نابازیگر»/ معرفی بازیگران کامل
- تاریخی که سینما نشد/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- چوب دستِ هریپاتر یا عصای موسی/ نگاهی به فیلم «شادروان»
- بازنمایی ژورنالیستی یک قاتل ایدئولوژیک بر پرده نقرهای/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- آغاز اکران آنلاین «شهربانو» از ۱۰ اسفند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





