زیبا بروفه به کاربران اینستاگرامی که او را مورد انتقاد شدید قرار داده و به او حتی بدو بیراه هم گفتند، پاسخ داد.
این بازیگر نوشت:
«این صفحه مال آدمهای بددهن که دهنشونو باز میکنن و چشمشونو می بندن نیست، به احترام دوستانم کامنتاشونو پاک میکنم و با تمام وجود براشون آرزوی سلامت روح و روان می کنم و به احترام همه کسانی که تو این حادثه آسیب دیدن و مردمی که با تهیه یک روز غذای عزیزانی که اونجا زحمت می کشن و خواستن قدر دانیشونو نشون بدن، سکوت میکنم. به امید روزی که هممون بفهمیم قضاوت کار ما نیست.
پ. ن وقتی میبینم آتش نشانی که من برای تشکر از اون اونجا رفتم با وجود رنج و غم از دست دادن دوستاش اون از من تشکر میکنه ، قوت قلب می گیرم ، به خودم میگم کار درستی کردی به دلت اعتماد کردی ، ارزششو داره شنیدن حرفهای نابجا به قیمت یه دلگرمی کوچک.
پ.ن ما برای بردن غذا اون روز رفته بودیم ، غذایی که از حرم حضرت معصومه تهیه شده بود وقت ناهار اونجا بودیم که خللی در کار به وجود نیاد . خبرنگارها از همان روز حادثه اونجا مستقر بودن و هیچ بادیگاردی در کار نبود. رفتن من با هماهنگی قبلی بود نه سرزده که بخواد باعث ازدحام بشه
پ.ن هنوز هم اگه لازم باشه کاری انجام بدم، میدم»

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای نویسنده سریال های پرطرفدار: فشارها صداوسیما را محتاط کرده است
- انتقاد امیرمهدی ژوله از پستهای اینستاگرامی درباره تشییع پیکر پیام صابری
- مراسم تشییع پیکر پیام صابری / گزارش تصویری
- هنرمندی که درگذشتش چون صاعقه بود/ تشییع پیکر پیام صابری با حضور هنرمندان
- پیام صابری، همسر زیبا بروفه درگذشت
- پایان فیلمبرداری «چهار راه استانبول»/ حادثه پلاسکو به فجر میرود
- روایت «هاتف» از زندگی یک خبرنگار از زبان بازیگر سریال
- زیبا بروفه با «هاتف» به تلویزیون میآید
- زیبا بروفه: تغییرات مدیریتی در معاونت سیما برای تلویزیون کارساز نبوده است
- آتش نشانان از زیبا بروفه تشکر کردند
- انتقاد تند کیهان از سیاهنمایی در«خندوانه»/ جامعه ما و شهردار تهران داغدار است
- واکنش باران کوثری به فاجعه پلاسکو/ آن صندلى خوش درآمد را ترک کنید
- چرا بازیگر معروف در محل وقوع حادثه پلاسکو حاضر شد؟
- «خندوانه» بدون خنده/ مردم به صورت زنده حادثه را دیدند و همه تجربه مشترک دارند
- دلنوشته پانته آ بهرام برای آتش نشانان فداکار/ تاریخ این روزها در ذهن ها ثبت خواهد شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





