الهام حمیدی با قرار دادن عکسی از یک پیرزن آلمانی در صفحه اینستاگرامش درباره امید به زندگی بین سالمندان اروپایی نوشت.
به گزارش سینماسینما، این بازیگر نوشت:
این پیر زن آلمانی یکی از خانم های پیر و بیشمار سرزنده حاضر در آلمان و بعضی از جاهای اروپاست که در اوج کهولت و با سنی حدود ۹۰ سال سرزنده و سرشار از امید در حال دیدن محصولات جدید ب ام و و بررسی آخرین آپشن هاست ، واقعا نشاط و امید به زندگی در بین این پیر زنان و پیرمردان اروپایی بویژه آلمانی چی می گه و چه می کنه؟ سن یک عدد است و دل های جوان است که با عشق و شادی عمری طولانی و سلامت می کنند ، به نظر شما اکثر همسن های این خانم در ایران در چه حال و وضعیتی هستند و اگر خانه سالمندان نباشند چند نفر از جوانان و اعضای خانواده شان درگیر نگهداری و ویلچر و بیماری و آب میوه و زیر بغلشون و گرفتن و سایر مسائل هستند ؟ قدر مو سفید ها را بدانیم و قدر سلامتی خودمان رابیشتر چون نسل قبل از ما و پدر بزرگ ها و مادر بزرگ هامون که هم نسل این خانم هستند کم آوردند وای به حال نسل ما ، به امید سلامتی و روحیه بالای موسفیدانمان هر چند که خدمت به خانواده و پرستاری این عزیزان توفیقی است برای آخرت و دوران پیری خودمان ، از رنگ های شاد استفاده کنید.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- الهام حمیدی به «خائن کشی» پیوست + عکس
- شکایت الهام حمیدی از یک جواهرفروشی به خاطر سواستفاده از نامش
- چرا الهام حمیدی نظرش را درباره انتخابات دیر اعلام کرد؟
- واکنش هنرمندان به درگذشت حسن جوهرچی/ از فریبرز عربنیا تا هدیه تهرانی
- نظر الهام حمیدی درباره ورود ایرباس به ایران
- در جامعه ما زیادند زنهایی که به ظاهر آراسته، زیبا و مرفه هستند، اما درونی ویران دارند
- واکنش تند الهام حمیدی در اینستاگرامش: اطلاع از ازدواج و یا جدایی من چه دردی از شما دوا میکنه
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





