آذر معماریان به مناسبت فرا رسیدن روز پدر پست تازه ای در صفحه اینستاگرامش قرار داد.
به گزارش سینماسینما، معماریان نوشت:
عکس ایمان و علی
حتی نمی خواهم باور نبودنت را در ذهنم آغاز کنم, بی شک تو همیشه زنده خواهی ماند حتی اگر من نباشم فیلسوف همیشه جاودان. مثل هرسال ۱۳ رجب روز تولد قمریت من و ایمان جان وامید در پی ترفندی هستیم تا بتوانیم بدون جلب نظر برای خرید گل صبح از خانه خارج شویم وبا گل های زیبا کادو تولد وروز پدر را همراه با عشق ومهر تقدیمت کنیم. امیدوارم اندازه انگشتر جدیدت را درست ساخته باشند بزرگ مرد فیروزه ای.
پدر جان روزت مبارک ایمان معلم

برچسبها: آذر معماریان, علی معلم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای ۹ فیلمنامه
- مردی دانا، خوش پوش و بلندبالا/ به مناسبت سالگرد درگذشت علی معلم
- فیلم کوتاه «چند قدم آن طرفتر» راهی ایتالیا شد + پوستر
- تجلیل از علی رفیعی به پاس یک عمر فعالیت هنری در جشن حافظ
- سرقت از خانه «علی معلم»
- هنرمندان بر مزار علی معلم/ مراسم سالگرد درگذشت مرد ایراندوست سینما برگزار شد
- ناگفته های همسر علی معلم از یک سال فراق
- برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت علی معلم
- افتتاحیه جشنواره سی و ششم فیلم فجر / گزارش تصویری سینماسینما
- برگزاری نکوداشت علی معلم در جشنواره فیلم فجر
- کسی که تلویزیون را نگاه نمیکند، چرا معترضید؟!
- چرا حضور حسین انتظامی در معاونت مطبوعاتی مفید بود؟
- جشن تولد علی معلم در برنامه «فرمول یک»
- در نشست «پریناز» مطرح شد/ سانسور نشدیم، اصلاح اندیشه کردیم!
- یادبود دو سینماگر درگذشته و حمایتهای ۲۰۰ میلیون تومانی یک جشنواره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





