به گزارش سینماسینما، سید عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامی خود با انتشار متنی نسبت به پرده سبز آبی(کروماکی) پشت سر رییس جمهور در سخنرانی های اخیرش واکنش نشان داد.
استفاده از پرده سبز و آبی در جریان سخنرانی ها باعث شده برخی در فضای مجازی بگویند این پرده ها صرفا جهت استفاده از سخنرانی های رئیس جمهور برای ساخت مستند های انتخاباتی است، مستند هایی که شاید کارگردان آن از همین حالا دست به کار شده است و با این ایده تصمیم دارد کلیپ هایی گرافیکی را برای حسن روحانی بسازد، البته صحت و سقم این موضوع مشخص نیست.
ضرغامی نوشت: پرده سبز و آبی پشت سر رئیس جمهور در سخنرانی های رسمی کم سابقه بوده است، به این تکنیک کروماکی می گویند، یعنی فراهم کردن امکان تصویر گذاری در پس زمینه سوژه.
اما آقای روحانی اخیرا کروماکی محتوایی هم دارند، یعنی طراحی گزاره های خاص در دل سخنرانی ایشان برای تکمیل پازل بعدی!
حتی اگر این گزاره ها ربط خاصی به موضوع سخنرانی نداشته باشد. یک جورائی نوبر است!!

برچسبها: عزت الله ضرغامی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک بازیگر و چندین صدا؛ عزتالله انتظامی و فیلم سینمایی «کمالالملک» در بیست و چهارمین قسمت «صداهای ابریشمی»
- تازهترین اظهارات ضرغامی درباره شجریان، قاضیانی و آتشی
- تسویه حساب نسلی که دیده و شنیده نشد
- روایت ضرغامی از حواشی عکس معروفی که امام از بالای پلکان هواپیما پایین میآید
- چرا ضرغامی زمانی که رئیس صداوسیما بود با افراد مختلف صبحانه نمیخورد؟
- ضرغامی: رهبری سریال جومونگ را دیدند و درباره ویژگیهای حماسی آن رهنمودهایی داشتند
- واکنش ضرغامی به جایزه جعفر پناهی در کن
- ضر غامی :بزرگترین حامی من در سینما آقای هاشمی بود
- واکنش جالب ضرغامی به ماجرای پخش نشدن برنامه ناصر ملک مطیعی در تلویزیون
- روایت عزت الله ضرغامی از تمجید مقام معظم رهبری از سریال کیانوش عیاری
- ضرغامی: تعداد کارت قرمزهایی که از نهادهای امنیتی گرفتهام از دستم در رفته است
- ضرغامی پس از ۳ سال از دوران ریاستش گفت/ رکورد ۱۰ سال و نیمه را حفظ کردم
- دفاع جالب ضرغامی از تایتانیک/این فیلم پاسخی به مدعیان برابری جنسی است!
- ضرغامی: حاضر بودم ۵۰ میلیون تومان به کیارستمی بپردازم، اما او قبول نکرد
- چرا پیمان قاسم خانی در تلویزیون ممنوع الکار است؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





