نویسنده و کارگردان «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» اعلام کرد این نمایش توقیف نشده و در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه می رود.
به گزارش سینماسینما، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» که در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است با اشاره به خبری مبنی بر توقیف این اثر نمایشی گفت: برخی از سایت ها در تلاش هستند این نمایش را متوقف کنند ولی این اتفاق نیفتاده است و خبر توقیف این نمایش شایعه است. نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» تا روز جمعه اول دی ماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.
رحمانیان متذکر شد: این اثر نمایشی قرار است در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه برود. به دلیل اینکه بازیگران نمایش مشغول فعالیت در پروژه های دیگری نیز هستند ما نمی توانیم بیشتر از اول دی نمایش را به صحنه ببریم اما به دلیل استقبال مخاطبان، در سه روز پایانی این اثر نمایشی در سانس های ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ به صحنه می رود و البته ممکن است نمایش جمعه شب در روز پایانی اجرا در ۴ نوبت اجرا شود.
وی یادآور شد: در برخی از سایت ها عنوان شده بود که این نمایش از تک خوانی زن بهره گرفته است در حالی که در این کار از ابتدا دوخوانی زن وجود داشته و هانا کامکار با همخوانی آزاده کمانگر به اجرا می پردازد. این نمایش بارها بازبینی و تایید شده است بنابراین اگر مشکلی وجود داشت از همان ابتدا به ما متذکر می شدند.
کارگردان نمایش «آینه های روبرو» در پایان صحبت هایش بیان کرد: مساله دومی که به آن اشاره شده بود، استفاده از ترانه های یک خواننده زن در این نمایش است در حالی که یک ترانه متعلق به آهنگساز و ترانه سرا است نه خواننده. ترانه هایی که من انتخاب کرده ام بارها توسط خوانندگانی چون علیرضا افتخاری و علیرضا قربانی بازخوانی شده است و نکته اصلی این است که ترانه مذکور متعلق به خواننده زنی که برخی مطرح کرده اند، نیست و خواننده دیگری که در ایران زندگی می کند آن را خوانده است و من از او اجازه لازم را نیز دریافت کرده ام.
نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، مهدی ساکی، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب، مانیا علیجانی تا جمعه اول دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی راه یافتگان به بخش رقابتی دومین دورهی جشنواره مهر دوبی
- افشین هاشمی در اینستاگرامش نوشت؛ ایدهای که به سرقت رفت، این بار محسن نامجو
- برگزیدگان دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی معرفی شدند/ پیشنهادی برای ثبت سالروز تولد بهرام بیضایی به عنوان روز نمایشنامهنویسی ایران
- نامزدهای جایزه ادبیات نمایشی معرفی شدند
- معرفی نامزدهای بخش ترجمه جایزه ادبیات نمایشی ایران
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- آیین نکوداشت آتیلا پسیانی / گزارش تصویری
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- اکران دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان شارجه
- وزارت ارشاد متن بیلبورد تبلیغاتی «شبکه مخفی زنان» را تغییر داد
- کارگردان نمایش «چخوف/ ساد» مطرح کرد: اجازه اجرا در سالنهای دولتی را ندارم
- به مناسبت سومین سالگرد تاسیس سوینا؛ نسخه ویژه نابینایان «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور منتشر میشود
- وقتی هاشمی، کودکی و رندی دهه نودیها را به رخ میکشد /«پسران دریا» نمونه ساده سازی شده «باشو غریبه کوچک»
- آغاز اکران «پسران دریا» از فردا/ فیلم افشین هاشمی در جشنواره بوسان نمایش داده میشود
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم





