نویسنده و کارگردان «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» اعلام کرد این نمایش توقیف نشده و در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه می رود.
به گزارش سینماسینما، محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» که در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه است با اشاره به خبری مبنی بر توقیف این اثر نمایشی گفت: برخی از سایت ها در تلاش هستند این نمایش را متوقف کنند ولی این اتفاق نیفتاده است و خبر توقیف این نمایش شایعه است. نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» تا روز جمعه اول دی ماه به اجرای خود ادامه خواهد داد.
رحمانیان متذکر شد: این اثر نمایشی قرار است در سه روز آخر اجرا در سه نوبت به صحنه برود. به دلیل اینکه بازیگران نمایش مشغول فعالیت در پروژه های دیگری نیز هستند ما نمی توانیم بیشتر از اول دی نمایش را به صحنه ببریم اما به دلیل استقبال مخاطبان، در سه روز پایانی این اثر نمایشی در سانس های ۱۶، ۱۸:۳۰ و ۲۱ به صحنه می رود و البته ممکن است نمایش جمعه شب در روز پایانی اجرا در ۴ نوبت اجرا شود.
وی یادآور شد: در برخی از سایت ها عنوان شده بود که این نمایش از تک خوانی زن بهره گرفته است در حالی که در این کار از ابتدا دوخوانی زن وجود داشته و هانا کامکار با همخوانی آزاده کمانگر به اجرا می پردازد. این نمایش بارها بازبینی و تایید شده است بنابراین اگر مشکلی وجود داشت از همان ابتدا به ما متذکر می شدند.
کارگردان نمایش «آینه های روبرو» در پایان صحبت هایش بیان کرد: مساله دومی که به آن اشاره شده بود، استفاده از ترانه های یک خواننده زن در این نمایش است در حالی که یک ترانه متعلق به آهنگساز و ترانه سرا است نه خواننده. ترانه هایی که من انتخاب کرده ام بارها توسط خوانندگانی چون علیرضا افتخاری و علیرضا قربانی بازخوانی شده است و نکته اصلی این است که ترانه مذکور متعلق به خواننده زنی که برخی مطرح کرده اند، نیست و خواننده دیگری که در ایران زندگی می کند آن را خوانده است و من از او اجازه لازم را نیز دریافت کرده ام.
نمایش «ترانه های قدیمی: پیکان جوانان» با بازی مهتاب نصیرپور، افشین هاشمی، هومن برق نورد، مهدی ساکی، احسان کرمی، هانا کامکار، سینا رازانی، سانیا سالاری، سعید توکلی، نوشین اعتماد، آلاله زارع طلب، مانیا علیجانی تا جمعه اول دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- برگزیدگان دهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی معرفی شدند/ پیشنهادی برای ثبت سالروز تولد بهرام بیضایی به عنوان روز نمایشنامهنویسی ایران
- نامزدهای جایزه ادبیات نمایشی معرفی شدند
- معرفی نامزدهای بخش ترجمه جایزه ادبیات نمایشی ایران
- چون نیک بنگری همه تزویر میکنند!/ نگاهی به سریال «داوینچیز»
- آیین نکوداشت آتیلا پسیانی / گزارش تصویری
- در سکوت اهل تاریخ/ نگاهی به سریال «شبکه مخفی زنان»
- اکران دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای کودکان و نوجوانان شارجه
- وزارت ارشاد متن بیلبورد تبلیغاتی «شبکه مخفی زنان» را تغییر داد
- کارگردان نمایش «چخوف/ ساد» مطرح کرد: اجازه اجرا در سالنهای دولتی را ندارم
- به مناسبت سومین سالگرد تاسیس سوینا؛ نسخه ویژه نابینایان «پرده آخر» با صدای مهتاب نصیرپور منتشر میشود
- وقتی هاشمی، کودکی و رندی دهه نودیها را به رخ میکشد /«پسران دریا» نمونه ساده سازی شده «باشو غریبه کوچک»
- آغاز اکران «پسران دریا» از فردا/ فیلم افشین هاشمی در جشنواره بوسان نمایش داده میشود
- شب بازیگر پس از وقفهای دو ساله برگزار شد/ علی نصیریان: وقتی حال مردم خوب نیست، نباید جشن بگیریم
- محمد رحمانیان: ۲۰ سال است که نتوانستم پروانه ساخت «آدمکش» را بگیرم
- از ۱۴ اردیبهشت؛ «الد سانگز: عشق روزهای کرونا» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- رونمایی از پوستر «زال و رودابه» در آستانه جشنواره فیلم فجر
- حاشیههای جشنواره فیلم فجر/ از دست دادن رضا بابک با مرضیه برومند تا سوءاستفاده از صدا و تصویر شکیبایی
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- «۱۹۶۸»؛ هیاهو برای هیچ
آخرین ها
- آسیبهای اجتماعی و خنثیبودگی انسانی
- من را خسرو پدر زیبا صدایم کنید…
- «زیبا صدایم کن»؛ یک رابطه پدر و دختری لطیف و انسانی
- سه فیلم از یک نگاه/ ملودرام اشکانگیز، آدمهای حاشیهای جامعه و آتشی که فصل مشترک است
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ نامزدهای بخش مستند اعلام شد
- زمان نمایش «رکسانا»، «پیر پسر» و «قاتل و وحشی» مشخص شد
- یادداشتی بر «آبستن»؛ تعلیق نصفه نیمهای که ناکارآمد میشود
- در پی جنجالها در شبکه اجتماعی ایکس؛ بازیگر شخصیت «امیلیا پرز» از اسکار حذف شد
- چرا فیلم «اسفند» به بدی فیلم «اشکِ هور» نیست؟
- ششمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- بخش زیادی از انتقاداتی که در برنامه هفت مطرح می شود به خود افخمی بر می گردد
- برخی نهادهای حاکمیتی و ارزشی ، از برند سازی برای مسعود فراستی چه هدفی را دنبال می کنند ؟
- چهارگانه صدرعاملی کامل شد/ عاشقانه آرام میان دو غریبه آشنا
- «توقیف»؛ روایتی صریح از ممیزی در آثار هنری
- پنجمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- افتتاح دومین دوره بورسیه نخبگان علمی توسط همراه اول
- «یوزفکا» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو میرود
- رونمایی از پوستر «ژن زامبی» همزمان با معرفی بازیگران و عوامل
- برنده اسکار در داوری نخل طلا؛ ژولیت بینوش رئیس هیات داوران جشنواره کن ۲۰۲۵ شد
- درباره «شمال از جنوب غربی» و «چشم بادومی»/ غلبه نگاه سادهانگاره و طرح مساله با راهحلی نشدنی
- ادب مرد به ز دولت اوست
- «آبستن» و آیندهای درخشان برای کارگردانان فیلم
- یادداشتی بر دو فیلم «رها» و «آبستن»/ زخمهای ماندگار و ماندگاری زخمها
- «بچه مردم»؛ فیلمی که به دیگران جوالدوز میزند، اما از زدن سوزن به خودی باز میماند
- حرفهای تازه رییس اسبق سازمان سینمایی؛ ایوبی: پشتم را خالی کردند/ دولت باید پایش را عقب بکشد
- چهارمین روز جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- حاشیههای سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ از مشکل حل نشدنی صدای برج میلاد تا حضور نوزادان در سینمای رسانه
- آموختههایی از پشت صحنه «صد سال تنهایی»/ آیا مارکز از نتیجه اقتباس راضی میشد؟
- پروانه نمایش برای فجر صادر شد؛ «قاتل و وحشی» در جشنواره اکران میشود
- یادداشتی بر «بچه مردم» و «اسفند»/ از روایت دلنشین و شیرین تلخیها تا فیلمنامه چشم اسفندیار