بلیت فروشی پروژه تازهی سهراب پورناظری از ظهر یکشنبه سوم تیرماه ساعت ۱۲ در سایت ایران کنسرت آغاز میشود.
به گزارش سینماسینما، سهراب پورناظری که در سال ۱۴۰۱ کنسرت نمایش «سیصد» را با داستانی درباره کتابسوزیِ نیشابور و نجات شاهنامهها به کارگردانی امیر جدیدی، روی صحنه برده بود، این بار این رویداد را با داستان تازهی «گات»، نوشتهی محمد رحمانیان، اجرا میکند.
تهمورس پورناظری تهیهکنندهی پروژه سیصد و بلوبانک حامی این رویداد بزرگ هنری است که توسط موسسه بارانا در مجموعهی فرهنگی تاریخی سعدآباد روی صحنه میرود.
به گفته سهراب پورناظری، سیصد با داستان «گات» به دنبالِ برکشیدن مفاهیم کهن و انسانساز ایرانی بر روی صحنه موسیقی و نمایش است.
برای تهیه و تولید پروژه جدید پورناظری بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم حضور دارند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سیصد» از علی نصیریان تقدیر کرد
- نشست خبری کنسرت نمایش سیصد / گزارش تصویری
- کنسرت-نمایش «سیصد» با بازی بهرام رادان روی صحنه میرود
- روزی روزگاری تئاتر/ گزارش تصویری از کنسرت-نمایش «سی»
- روایت همایون شجریان و سهراب پورناظری از شور کار در “مست عشق”
- همکاری همایون شجریان و سهراب پورناظری با «مست عشق»
- کنسرت-نمایش «سی» تغییر کرد / از اجرا در هتل اسپیناس تا حضور هوتن شکیبا
- از اجرای شهرزاد توسط محسن چاووشی و جوابیه شجریان تا کنسرت «کیتارو»
- سهراب پورناظری موسیقی فیلم «آستیگمات» را میسازد
- گزارش تصویری سینماسینما از کنسرت نمایش سی
- جدیدترین نماآهنگ «رگ خواب»با صدای همایون شجریان/ویدئو
- حمایت سهراب پورناظری از حسن روحانی/ دریغ است ایران که ویران شود
- «رگ خواب» شجریان منتشر می شود
- گزارش تصویری روز هشتم جشنواره/ نشست خبری «رگ خواب» و «کارگر ساده نیازمندیم»
- پس از همکاری موفق در «آرایش غلیظ»/ همایون شجریان برای «رگ خواب» میخواند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





