بلیت فروشی پروژه تازهی سهراب پورناظری از ظهر یکشنبه سوم تیرماه ساعت ۱۲ در سایت ایران کنسرت آغاز میشود.
به گزارش سینماسینما، سهراب پورناظری که در سال ۱۴۰۱ کنسرت نمایش «سیصد» را با داستانی درباره کتابسوزیِ نیشابور و نجات شاهنامهها به کارگردانی امیر جدیدی، روی صحنه برده بود، این بار این رویداد را با داستان تازهی «گات»، نوشتهی محمد رحمانیان، اجرا میکند.
تهمورس پورناظری تهیهکنندهی پروژه سیصد و بلوبانک حامی این رویداد بزرگ هنری است که توسط موسسه بارانا در مجموعهی فرهنگی تاریخی سعدآباد روی صحنه میرود.
به گفته سهراب پورناظری، سیصد با داستان «گات» به دنبالِ برکشیدن مفاهیم کهن و انسانساز ایرانی بر روی صحنه موسیقی و نمایش است.
برای تهیه و تولید پروژه جدید پورناظری بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم حضور دارند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سیصد» از علی نصیریان تقدیر کرد
- نشست خبری کنسرت نمایش سیصد / گزارش تصویری
- کنسرت-نمایش «سیصد» با بازی بهرام رادان روی صحنه میرود
- روزی روزگاری تئاتر/ گزارش تصویری از کنسرت-نمایش «سی»
- روایت همایون شجریان و سهراب پورناظری از شور کار در “مست عشق”
- همکاری همایون شجریان و سهراب پورناظری با «مست عشق»
- کنسرت-نمایش «سی» تغییر کرد / از اجرا در هتل اسپیناس تا حضور هوتن شکیبا
- از اجرای شهرزاد توسط محسن چاووشی و جوابیه شجریان تا کنسرت «کیتارو»
- سهراب پورناظری موسیقی فیلم «آستیگمات» را میسازد
- گزارش تصویری سینماسینما از کنسرت نمایش سی
- جدیدترین نماآهنگ «رگ خواب»با صدای همایون شجریان/ویدئو
- حمایت سهراب پورناظری از حسن روحانی/ دریغ است ایران که ویران شود
- «رگ خواب» شجریان منتشر می شود
- گزارش تصویری روز هشتم جشنواره/ نشست خبری «رگ خواب» و «کارگر ساده نیازمندیم»
- پس از همکاری موفق در «آرایش غلیظ»/ همایون شجریان برای «رگ خواب» میخواند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





