لادن نازی در دومین تجربه کارگردانی، نمایش «لباس جدید پادشاه» را برای دومین بار در تماشاخانه سنگلج روی صحنه میبرد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از مشاور رسانهای پروژه، نمایش کمدی «لباس جدید پادشاه» به طراحی و کارگردانی لادن نازی و نویسندگی فرزاد فخریزاده با رویکرد طنز انتقادی با تلفیقی از تکنیکهای بازیگری و تئاتر عروسکی از ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ همزمان با روز جهانی تئاتر در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش پس از تجربه اجرای موفق آبان و آذرماه سال ۱۳۹۸ و استقبال تماشاگران و منتقدان تئاتر برای بار دوم اجرا می شود.
ایمان سلگی، میثاق آقامولایی، بهرام عباسی فرد، رضا جهانی، علی قربانخانی، مهبد قناعت پیشه، فریده خزاعی، درسا علمی نژاد، سپیده زینلی، آندیا حمیدی، مبینا رضایی افشار و آتوسا بهشتی بازیگران این نمایش به ترتیب ورود هستند.
در خلاصه این نمایش که هرشب ساعت ۱۸ به روی صحنه میرود آمده است: «در ایران قانون منع استعمال البسه خارجی توسط مجلس ملی تصویب شده است و همزمان با تصویب این قانون احمد شاه قاجار به انگلستان سفر کرده است.»
دیگر عوامل لباس جدید پادشاه عبارت اند از : دراماتورژ: محسن خیمه دوز، طراح و سازنده عروسک: لادن مهران زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: فریده خزاعی، دستیار کارگردان: ایمان زارع، آهنگساز: امیر سلامی، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح صحنه: حامد جلالی منش، ساخت و طراحی سازه دکور: گروه مهندسی خزاعی، گروه صحنه: بهرام عباسی فرد، ایمان زارع، محمد صباغی، حسین لواسانی و سپیده زینلی، طراح نور: حسین رودباری، طراح و سرپرست واحد گریم: فریبا شعاع حسینی، اجرای گریم: کامبیز مومن خانی، شهریار تیمورپور، سهیلا جوادی، رویا اویس قرنی، سمانه عرب گل و حسین محمدحسنپور، مشاور رسانهای: باران بنیاسین، طراح لوگو، پوستر و بروشور: پویا باقری، تصویر و تدوین تیزر: محمد صباغی، روابط عمومی و نماینده اجرایی: محمد لهاک و عکاس: امین عطار نژاد.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- علی نصیریان در سالگرد تماشاخانه سنگلج مطرح کرد: تئاتر را نمیتوان دیکته کرد
- دو نمایش جدید در سنگلج روی صحنه میروند
- اعلام آمار تماشاگران سالنهای تئاترشهر، تالار هنر و تماشاخانه سنگلج
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- تئاتر در زمانه فناوری غیرمتمرکز و کنشهای اجتماعی ناهمگن/ کاربرانِ متکثر مجوز صادر میکنند
- آزاده صمدی: تئاتر و سینما که پارک نیست!
- تالارهای نمایشی و سینماها چه روزهایی تعطیل است؟
- گزارشی از عملکرد اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
- فروش ۱۶۵ میلیونی نمایش «پروین»/ آمار فروش و تماشاگران نمایش های سه تالار نمایشی اعلام شد
- فروش ۱۱۷ میلیونی نمایش «پروین»/ آمار فروش و تماشاگران نمایشهای سه تالار نمایشی اعلام شد
- برنامه تعطیلی کلیه سالنهای نمایش اعلام شد
- اثر هادی مرزبان پرفروشترین نمایش شد/ اعلام آمار فروش و تماشاگران سه مجموعه نمایشی
- اعلام تاریخ برگزاری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان
- با یاد درگذشتگان؛ سایت انجمن صنفی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد
- چراغ تالارهای نمایشی تهران روشن شد؛ آغاز بهار تئاتر با فاطمه معتمدآریا
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





