مقصود نعیمی ذاکر، مدیر عامل خانه تئاتر از سمت خود کنارهگیری کرد.
به گزارش سینماسینما، مقصود نعیمی ذاکر، کنارهگیری خود را از سمت مدیر عاملی خانه تئاتر تایید کرد ولی درباره دلایل این موضوع توضیح بیشتری نداد.
نعیمی ذاکر مرداد سال گذشته به عنوان مدیر عامل جدید خانه تئاتر انتخاب شد و حالا که کمتر از ۱۸ ماه در این سمت فعالیت داشته است، از این جایگاه کنارهگیری کرد. هنوز مشخص نیست که هیات مدیره خانه تئاتر درباره پذیرش این استعفا چه تصمیمی میگیرد.
در پی درج اعلام استعفای مقصود نعیمی ذاکر، از سمت مدیر عاملی خانه تئاتر، ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر اعلام کرد که این استعفا به صورت مکتوب و رسمی اعلام نشده است.
او گفت: آقای نعیمی ذاکر اعلام خداحافظی کرده است ولی این به معنای استعفای رسمی نیست چراکه استعفا باید در قالب نامهای مکتوب و رسمی به هیات مدیره اعلام شود در حالیکه از ایشان هیچ نامه مکتوبی در این زمینه به ما نرسیده است.
راد ادامه داد: اول باید استعفا جنبه رسمی داشته باشد تا بعدا هیات مدیره درباره پذیرفتن یا نپذیرفتن آن تصمیم گیری کند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مدیرعامل خانه تئاتر انتخاب شد
- واکنشها به حمله اسراییل به کشور
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- در بیانیهای مشترک مطرح شد؛ ابراز نگرانی خانه سینما، خانه تئاتر و خانه موسیقی درباره قانون حجاب و عفاف
- عروسک باید حرف جامعه را بزند/ وقتی هادی حجازیفر به جای محمد بحرانی عروسک ساخت!
- بزرگداشت بهرام شاهمحمدلو برگزار شد
- طبق توافق با هیات مدیره؛ مدیرعامل خانه تئاتر ماندنی شد/ پذیرفته نشدن استعفا
- بیانیه خانه هنرمندان ایران، خانه موسیقی، خانه تئاتر، خانه سینما و انجمنهای هنرهای تجسمی در مورد بخش فرهنگ و هنر و رسانه لایحه برنامه هفتم توسعه
- در هشتمین نشست «بازیابی» عنوان شد: حاکمیت علاقه ندارد صنفها به شکل طبیعی فعالیت کنند/ دلیل بلاتکلیفی نهادهای صنفی چیست؟
- با حضور ایرج راد، حمیدرضا نوربخش و محمدمهدی عسگرپور؛ خانه هنرمندان میزبان «مداخله نهادهای هنری در صورتبندی امروز و فردا» میشود
- بیانیه خانه تئاتر در پی توقیف «مخاطب» و چند نمایش دیگر
- راد و تیموریان در صدر آرا/ منتخبین انتخابات هیات مدیره مرکزی خانه تئاتر مشخص شدند
- معلوم نیست جشنهای خانه تئاتر در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شود
- اهدای اقلام خوراکی تاریخ گذشته؛ عذر بدتر از گناه خانه تئاتر
- شهرام گیلآبادی از مدیرعاملی «خانه تئاتر» کنارهگیری کرد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





