تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 201645

پیمان خازنی کنسرت نمایش «لیلای بی مجنون» را در پردیس شهرزاد به اجرا می‌برد.

به گزارش سینماسینما، پیمان خازنی طراح، کارگردان و آهنگساز کنسرت نمایش «لیلای بی مجنون» در این باره گفت: «لیلای بی مجنون» نیمه دوم آبان امسال در سالن شماره ۱ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.
وی توضیح داد: چند سالی ست که با شعر نظامی عجین شده‌ام و این پیوند منجر به خلق آثاری در ژانر «خنیا-نمایش» روی منظومه‌هایی از «لیلی و مجنون» و «خسرو و شیرین» و داستان‌های «هفت پیکر» شده است. این بار پس از کار روی «مجنون آن لیلی»، واریاته‌ای دیگر از نظامی گنجوی را  به صحنه خواهم برد.
وی یادآور شد: همواره معتقدم در زمینه تالیف و ارائه آثار درخشان روی چنین آثاری فقیریم. من در تلاش هستم تا با تمرکز روی آثار نظامی بزرگ بتوانم مرجعی در این زمینه برای علاقمندان به چنین آثاری فراهم کنم.

این کارگردان تئاتر و آهنگساز تاکید کرد: خلق معنی روی چنین صحنه‌هایی ازین باب سخت است که  نیازمند شناخت ادبیات کلاسیک، موسیقی و صحنه نمایش است.
پیمان خازنی چندی پیش «مجنون آن لیلی» را طی ۶۵ شب در تالار حافظ و سپس پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد که در حاشیه آن استاد ناظرزاده کرمانی استاد ممتاز تئاتر ایران گفت: پیمان خازنی با «مجنون آن لیلی» چراغ تازه‌ای در تاریخ نمایش ایران روشن کرد.
اخبار تکمیلی و معرفی هنرمندان روی صحنه و پشت صحنه به زودی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

 

آخرین ها