پروژه نمایشی-موسیقایی «مجنون آن لیلی» به آهنگسازی و کارگردانی پیمان خازنی به زودی روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، پیمان خازنی از آهنگسازان شناختهشده کشور به زودی پروژه نمایشی-موسیقایی «مجنون آن لیلی» را به تهیهکنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علینژاد و نویسندگی محمود توسلیان در تالار حافظ روی صحنه خواهد برد.
این هنرمند که در سالهای اخیر علاوه بر تالیفات متعدد در زمینه موسیقی، در سریالها و آثار سینمایی حضور داشته، در یادداشتی به بهانه اجرای تازهترین پروژه خود نوشته است: «همیشه تجربه گر بودهام و این مسیر همچنان ادامه دارد.
این بار منظومه لیلی و مجنون برای آهنگسازی و کارگردانی من را فراخواند و من هم اجابت کردم.»
بر اساس اعلام گروه اجرایی به زودی دیگر چهرهها و هنرمندان شناختهشده این پروژه نمایشی-موسیقایی معرفی خواهند شد.
پیمان خازنی از جمله هنرمندان شاخص عرصه موسیقی است که در ۲ سال گذشته در مقام آهنگساز و نوازنده تار، ۱۲۰ شب روی صحنه بوده است.
این آهنگساز تاکنون با خوانندگان سرشناسی چون علیرضا قربانی، محسن کرامتی، سینا سرلک، سالار عقیلی، علی زندوکیلی، حجت اشرفزاده، میثم اکبری و حسین علیشاپور همکاری داشته است. وی به همراه گروه موسیقی “باشا” در جشن یونسکو به مناسبت نوروز ۱۳۹۵ در کشور هند روی صحنه رفت.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شعر و موسیقی پیوندی ناگسستنی دارد
- بازگشت پیمان خازنی با «مرگ شیرین»
- «لیلای بیمجنون» تمدید شد
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- ادامه اجراهای «اکتینگ» از سهشنبه/ رونمایی از پوستر «لیلای بیمجنون»
- آغاز بلیت فروشی «لیلای بیمجنون» به کارگردانی پیمان خازنی/ عاطفه رضوی راوی شد
- پیمان خازنی با «لیلای بی مجنون» به پردیس تئاتر شهرزاد میآید
- پس از ۶۰ سانس اجرا؛ «مجنون آن لیلی» به پایان رسید
- پیمان خازنی، «خسرو و شیرین» را به روسیه میبرد
- عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد
- «مجنون آن لیلی» از امروز روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد میرود
- پیمان خازنی با «مجنون آن لیلی» به شهرزاد رفت
- موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی»/ گزارش تصویری
- هفته دوم «مجنون آن لیلی» هم به سانس فوقالعاده رسید/ «فین جین» پرمخاطب ترین نمایش عمارت نوفللوشاتو شد
- «مجنون آن لیلی» هفته آینده روی صحنه میرود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





