نمایش «گم، میان منزویترین زاویه» با کارگردانى دانیال شیرپور و تهیهکنندگی سجاد افشاریان از امروز پس از ۸ ماه تمرین با اجراهایی محدود در تماشاخانه هیلاج روى صحنه مىرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «گم، میان منزویترین زاویه» به نویسندگی امیر ابراهیمزاده، کارگردانى دانیال شیرپور و تهیهکنندگی سجاد افشاریان و دراماتورژى ریحانه رضى از امروز دوشنبه ۲۶ شهریور ساعت ۱۷:۴۵ در تماشاخانه هیلاج روى صحنه میرود.
نمایش «گم، میان منزویترین زاویه» با بازى آرمیتا قبادى، پریا خدا کرمى، آیلى شرفى و على مهرنیا پس از نزدیک به ۸ ماه تمرین بهصورت اجراهایی محدود در تماشاخانه هیلاج روى صحنه مىرود.
دستیار کارگردان: حسین توکلی، طراح نور: ناتاشا خمسوی، طراح صدا: آروین فلاح، طراح لباس: تینا خداکرمی، عکاس: محسن توحیدی، مشاور روابط عمومی: سینا کیهانی، دستیار صدا: اشکان جوبه، مدیر صحنه: فرنوش میرحاج، طراح صحنه: دانیال شیرپور، طراح نور: ناتاشا خمسوی، مدیر تبلیغات: امیرحسین میرزائی (راویمدیـــا)، تیزر، موشنگرافی و طراح پوستر: سهیل فلاح (راویمدیـــا) و مشاور رسانهای: علی کیهانی (راویمدیـــا) دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.
در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: «دختری پس از خودکشی خاطراتش را به یاد میآورد.»
علاقهمندان به تماشای این اثر نمایشی میتوانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مرگ معلق»؛ روایت زندگی تا مرگ عباس نعلبندیان در کارگاه نمایش هیلاج
- نمایش «گلن گری گلن راس» در خانه نمایش دا روی صحنه میرود
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- نوجوانان و جوانان اوتیسم در نمایش «سجاد افشاریان»
- اولین اجرای «آداب شکار روباه» رایگان روی صحنه میرود
- «آداب شکار روباه» به تهیه کنندگی سجاد افشاریان روی صحنه میرود
- نمایش فیلم کوتاه «ابراهیم» در پنج جشنواره بینالمللی
- «هیدن» ۴۰۰ اجرایی شد/ دور جدید نمایش در تماشاخانه هما
- نمایش «گلن گری گلن راس» روی صحنه تماشاخانه استاد انتظامی
- دور دوم نمایش «آنبُرد» در تماشاخانه هیلاج
- تئاتر سجاد افشاریان ۳۲ زندانی را آزاد کرد
- پوستر «معجون السلاطین» با طرحی از سجاد افشاریان رونمایی شد
- تنهایی نهچندان پرهیاهوی یک سلبریتی/ درباره تئاتر «بک تو بلک»
- سه نمایش جدید روی صحنه عمارت نوفللوشاتو میرود
- تئاتری با همکاری هوش مصنوعی؛ پوستر نمایش «آنتیگونه» رونمایی شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





