«آرتیست» عنوان نمایش جدیدی است که از اواخر اردیبهشت ماه در خانه نمایش دا روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، نمایش «آرتیست» به نویسندگی و کارگردانی محمد قربانی، از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، ساعت ۱۹ در سالن شماره یک خانه نمایش دا روی صحنه خواهد رفت.
آیناز ایقانی، امیر بابازاده، ثمین جدی، سحر حاجیلو، مهدیه خلج، علی شعفی، مونا صحراگرد، شهریار فعلی، مهرداد فاضلی، محمد قربانی، امین محمدلو، ارسلان نصیر آبادی، حسین نیروفری، شکوفه نوشادی، بازیگران اولین تجربه کارگردانی اجرای عموم محمد قربانی هستند.
این اثر با حمایت خانه نمایش دا آماده اجرا شده و روی صحنه میرود.
در خلاصه داستان «آرتیست» که یک کمدی اجتماعی است، چنین آمده است: این نمایش، به نشان دادن ناعدالتیها و هرج و مرج های جهان یک علاقمند به بازیگری میپردازد.
محمد قربانی کارگردان جوان اثر، پیش از این، نمایش «تکرار» را در مقام نویسنده و کارگردان در یک جشنواره دانشجویی روی صحنه برده و در فیلم سینمایی «پیچ جاده نمناک» و نمایشهای «چرخه سودایی» و «سر میز شام» راهیافته به جشنواره تئاتر فجر به ایفای نقش پرداخته است.
دیگر عوامل اثر عبارتند از دستیار کارگردان: آیناز ایقانی، برنامه ریز: مهرداد فاضلی، طراح لباس: آیناز ایقانی، طراح پوستر، گرافیست و موشن: صادق حسینی، ساخت ویدئو : جواد نخعی، طراح صحنه: محمد قربانی، مدیر تولید: مهرداد فاضلی، گروه کارگردانی: آیناز ایقانی، مهرداد فاضلی، روابط عمومی و تبلیغات: بهناز شهسوار، منشی صحنه: آیناز ایقانی.
«آرتیست» تا ۱۹ خرداد ماه سال جاری، هر شب ساعت ۱۹ در سالن شماره یک خانه نمایش دا روی صحنه است و مخاطبان برای تهیه بلیت اثر میتوانند به سایت فروش بلیت و همچنین گیشه خانه نمایش دا واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان خارک، بنبست اول، پلاک ۵ مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «بکش تا زنده بمانی»؛ روایتی از زندگی بازندهها
- نمایش «کا» به تئاتر شهرزاد میآید/ نمایش «بکش تا زنده بمانی» در تماشاخانه دا
- نمایش «گلن گری گلن راس» در خانه نمایش دا روی صحنه میرود
- «گلن گری گلن راس» برای بار سوم روی صحنه میرود
- نمایش «مساوات» روی صحنه میرود
- «گربه» و «ابط الجوزا» روی صحنه میروند
- تمدید اجرای «دردنوشان»
- «موشها» ۲۶ دی به خانه نمایش دا میروند
- بازگشت صدرالدین زاهد به ایران/ «افسانه ببر» روی صحنه میرود
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





