نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به نویسنده و کارگردانی سهند خیرآبادی با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی از ۲۱ خرداد در دور دوم اجرا روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش سینماسینما، نمایش «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به نویسنده و کارگردانی سهند خیرآبادی و تهیهکنندگی محمد قدس پس از پشت سر گذاشتن دور نخست اجراهای خود در سالن چهارسو تئاتر شهر و شهرهای دبی، آمل و گرگان، در دور دوم اجرا به پردیس تئاتر شهرزاد میآید.
امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی بازیگران این اثر نمایشی هستند که از ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد/سالن شماره ۱ روی صحنه میرود.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: «مهران، مردی میانسال است که تصمیم گرفته بحرانهای زندگی خود را با مخاطبان در میان بگذارد و…»
یاسال یسلیانی (ساخت و اجرای موسیقی)، نگین لاجوردی (دستیار کارگردان و برنامهریز)، شاهین امیرپور (مدیر تولید)، علی اکباتانی (دستیار تهیهکننده)، مهدی قاضی (طراح انیمیشن)، پدرام رضوانی (طراح نور)، شکیبا آدینه (دستیار نور)، علی زندیه، مهدی قاضی (طراح پوستر)، گلناز گلشن (مشاور طراح لباس)، حسین حاجیبابایی (عکاس)، علی زندیه (ساخت تیزر و تبلیغات)، مصطفی فراهانی و پیمان رضوی (طراحان موشن گرافیک)، سپیده عاشوری (دستیار تولید)، سعید رنجبر (تدارکات و پشتیبانی) و علی کیهانی (مشاور رسانهای) دیگر عواملی هستند که سهند خیرآبادی را در این پروژه همراهی میکنند.
علاقهمندان برای تهیه بلیت این نمایش میتوانند فردا (سهشنبه ۸ خرداد) ساعت ۱۴ ظهر به سایت تیوال مراجعه کنند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی بر نمایش «هم این هم آن» و روایت تلخ فراموشی اصالت در عصر شهرت/ وقتی فالوئرها جای خاک صحنه را میگیرند
- نمایش «هم این، هم آن»؛ در مسیر تعامل، همدلی و تفاهم متقابل
- نمایشهای راه یافته به «مسابقه تئاتر نوجوان» جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد
- اکران «کلونی» در قدیمیترین جشنواره دانشجویی جهان
- ۱۰ روز مانده به شروع اجرا؛ نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
- امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به تئاتر شهر میآیند
- ادای دین «هوک» به سیستان و بلوچستان/ اولین تصویر از فیلم حسین ریگی منتشر شد
- فقدان معرفه النفس قرآنی/ یادداشت احمد میراحسان دربارهی شخصیتپردازی در سریال «برف بیصدا میبارد»
- فینالیستهای خندانندهشو۳ مشخص شدند
- معجونی، ژوله و جوان داوران خندانندهشو ۳ شدند
- پوریا پورسرخ به «برف بیصدا میبارد» پیوست
- دومین روز جشنواره فیلم فجر/ گزارش تصویری
- ادامه تصویربرداری سریال «خوب، بد، جلف؛ رادیو اکتیو» در قشم + عکس
- امیر توسلی آهنگساز «ملاقات با جادوگر» شد
- بهرام دهقانی «ملاقات با جادوگر» را تدوین میکند
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





