موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» به طراحی، کارگردانی و آهنگسازی پیمان خازنی و تهیهکنندگی ساسان سالور و حمیدرضا علینژاد از امروز در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه میرود.
به گزارش سینماسینما، دور دوم اجراهای موسیقی-نمایش «مجنون آن لیلی» از امروز، سهشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، روزهای سهشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در دو سانس ساعتهای ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود.
این اثر نخستین تجربه کارگردانی پیمان خازنی است. این اثر با بهرهگیری صحیح از اجزایی چون ادبیات، موسیقی، حرکت و عناصر نمایشی قصهای کهن از نظامی را روایت میکند.
«مجنون آن لیلی» نوشته محمود توسلیان است که زهره فیروزی نقش لیلی و بابک قادری نقش مجنون و ملیکا شهاب نقش نجلا را در آن ایفا میکنند.
آتنا قرائی، علی تیمورفامیان، فریبا طالبی و سودا باآبرو دیگر بازیگران این اثر هستند؛ طراحی فرم حرکت برعهده نارینه گالستانیان است و حامی جدلی دستیاری وی را برعهده دارد.
در خلاصه داستان این نمایش آمده: «روزی روزگاری جایی توی این دیر مکافات، همای سعادت بالهاشو باز کرد و قصه عشق ساز کرد. به یه مکتب خونه رسید، نظر کرد. رو شونه لیلی نشست، مجنونو در به در کرد. اما…»
دیگر عوامل اجرای این نمایش عبارتند از: طراح لباس: مقدی شامیریان، دستیاران: تینا ساوجبلاغی و مبینا رمضانی، طراح گرافیک و تیزر: یوسف ابریشمی ، کارگردان تیزر و تصویربردار: مهرورزان، عکاس: پیمان گرزم، دستیاران کارگردان: سمانه حبیبپور، علی تیمورفامیان، تبلیغات فضای مجازی: امیر قالیچی، سرپرست گروه موسیقی و نوازنده سنتور: ملینا فرجی، خوانندگان: ، زهره فیروزی،امید نصر و محمدرضا خادم نوازندگان: آتنا قرایی، ملینا فرجی، آنیتا هراتی، حمید اسماعیلزاده، همخوان: امیر نوروزیان.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مانی رهنما در کنسرت نمایش «خانه دراکولا» را میخواند
- شعر و موسیقی پیوندی ناگسستنی دارد
- بازگشت پیمان خازنی با «مرگ شیرین»
- «جن زدگان» ایبسن روی صحنه تئاتر شهرزاد میرود
- «لیلای بیمجنون» تمدید شد
- «لیلی و مجنون»؛ داستانی که در هر عصر روایان خویش را میطلبد
- ادامه اجراهای «اکتینگ» از سهشنبه/ رونمایی از پوستر «لیلای بیمجنون»
- آغاز بلیت فروشی «لیلای بیمجنون» به کارگردانی پیمان خازنی/ عاطفه رضوی راوی شد
- روزهای پایانی «سی نورا» بر صحنه شهرزاد/ بازیگران و عوامل نمایش «منگی» معرفی شدند
- پیمان خازنی با «لیلای بی مجنون» به پردیس تئاتر شهرزاد میآید
- «سی نورا» به شهرزاد میرود
- «عروسکخانه» روی صحنه پردیس تئاتر شهرزاد
- پس از ۶۰ سانس اجرا؛ «مجنون آن لیلی» به پایان رسید
- پیمان خازنی، «خسرو و شیرین» را به روسیه میبرد
- عبدالجبار کاکایی راوی «مجنون آن لیلی» شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت





