الهام
غفوری با اشاره به پخش سریال «علی البدل» از شب اول نوروز، گفت: «علی البدل» یک سر و گردن از سریال «پایتخت» بالاتر است.
به گزارش سینماسینما، تهیه کننده سریال تلویزیونی «علی البدل» گفت: برای نوروز ۱۳۹۶ پخش سریال «علی البدل» را از شبکه یک سیما آغاز می کنیم.
وی ادامه داد: این سریال از شب اول نوروز پخش می شود و به طور کلی در ۱۴ قسمت تولید شده است.
غفوری تصریح کرد: «علی البدل» یک سریال قوی، خوش ساخت و پر بازیگر است و متن بسیار خوبی دارد و برای تولید آن زحمت بسیاری کشیده شده است.
او اظهار کرد: امیدوارم مخاطبان سریال «علی البدل» را دوست داشته باشند چرا که به لحاظ جذابیت، این اثر بسیار جذاب است.
این تهیه کننده آثار تلویزیونی همچنین یادآور شد: نمی توان «علی البدل» را با اثر دیگری مانند «پایتخت» مقایسه کرد چرا که تاکنون ۴ سری از سریال «پایتخت» ساخته شده و مردم با شخصیت های آن ارتباط برقرار کرده اند در حالی که به منظور جذب مخاطب برای سریال «علی البدل» لازم است تا این اثر ابتدا پخش شود.
او افزود: پس از پخش «علی البدل» و مشاهده اینکه مردم با آن ارتباط برقرار کرده اند یا خیر، در مورد فصل های بعدی این اثر تصمیم گیری می شود اما چنین ظرفیتی را دارد و حتی مقایسه کردن آن با سریال «پایتخت» هم برای من سخت است.
غفوری توضیح داد: من سریال «علی البدل» را خیلی دوست دارم و تصور می کنم خوش ساخت تر و در عین حال سخت تر و سنگین تر از سریال «پایتخت» بود و امیدوارم که مردم هم آن را دوست داشته باشند.
وی اظهار کرد: عوامل جلوی دوربین و پشت دوربین در سریال «علی البدل» از بهترین ها بودند و بر همین اساس پیش بینی می کنم که این اثر پرمخاطب شود.
تهیه کننده سریال پایتخت خاطرنشان کرد: همچنین فضای سریال «علی البدل» بسیار بکر است و افراد آن را شخصیت های بسیار جالبی تشکیل می دهند. نمی گویم «علی البدل» را بیشتر از «پایتخت» دوست دارم اما به واقع این اثر یک سر و گردن به لحاظ ساخت ،هزینه و زحمتی که برای آن کشیده شده ، از «پایتخت» بالاتر است.
سریال تلویزیونی «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری و با حضور هنرمندانی همچون مهدی فخیم زاده، حسین محب اهری ، احمد مهران فر، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی و محسن تنابنده جلوی دوربین رفته است.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- درباره «مرد آرام» و «ممنوع الخروجی»/ از فاصله با فیلم جان فورد تا دختری کُلت بهدست
- عکسی قدیمی که شبنم مقدمی منتشر کرد/ تنابنده، اصلانی و مقدمی؛ ۲۱ سال پیش
- نگاهی به کارنامه تلویزیونی فرامرز قریبیان؛ حضور در دهه هفتم
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- بازگشت مهران مدیری با یک سریال و شروعِ پیشتولید «پایتخت»
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- «پایتخت» جدید، فرصت نو برای سیما
- مرد هزار چهره / درباره محسن تنابنده
- فروش دو میلیاردی «سه کام حبس» در چهار روز
- پریناز ایزدیار و محسن تنابنده به شبکه نمایش خانگی میآیند
- «مرداب» سریال جدید شبکه نمایش خانگی
- وقتی دیر میشود/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران






بسیار سریال آبکی هست حیف این هزینه کاش بجاش پایتخت ساخته میشد