پویا بیاتی خواننده موسیقی پاپ که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود در بخشی از صحبتهایش از انحصاری بودن تیتراژ خواندن در تلویزیون انتقاد کرد.
به گزارش سینماسینما، پویا بیاتی، خواننده جوان موسیقی پاپ که شامگاه شنبه ۹ اردیبهشت ماه مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در شبکه نسیم بود در ابتدای برنامه قطعه «مروارید» را برای مخاطبان و حاضرین در استودیو اجرا کرد و سپس رو به روی مهران مدیری نشست و پاسخگوی سوالات او شد.
این خواننده پاپ در پاسخ به سوال مدیری درباره عاشق شدنش گفت: «بله عاشق شدم و یک دختر ۵ ساله هم دارم.»
او ادامه داد: «در یکی از برنامههایم با خانواده همسرم آشنا شدم و بعد با خود همسرم.»
بیاتی در ادامه با اشاره به اینکه تیتراژ خواندن در تلویزیون در بیشتر مطح شدن خوانندههای جوان تاثیر دارد از انحصاری بودن این موضوع در تلویزیون انتقاد کرد و گفت: «دوست دارم صدا و سیما و مخصوصا تلویزیون از خوانندههای جوان حمایت بیشتری کند، در این حوزه تیتراژ خواندن باید به خوانندههای جوان هم سپرده شود تا آنها هم بتوانند به واسطه تلویزیون که مخاطب بیشتری دارد اسمشان را بیشتر مطرح کنند. اما نمیدانم چه اصراری است که تیتراژهای تلویزیون بین چند خواننده تقسیم شود. واقعا خود خوانندهها از این موضوع خسته نمیشوند؟!»
بیاتی در بخش دیگری از صحبتهایش در برنامه «دورهمی» توضیح داد: «البته خوانندههایی که تیتراژهای کارهای تلویزیونی را میخوانند خوانندههای خوبی هستند اما به نظرم باید به دیگران و مخصوصا جوانها هم اجازه بروز و ظهور داد.»
بیاتی در پایان برنامه گفت یک تابلو فرش به موزه برنامه «دورهمی» اهدا خواهد کرد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ملاحظات مدیری برای «شبنشینی»/ وفایی: در «دورهمی» هم خودسانسوری نداشتیم
- خبرآنلاین: «دورهمی» ملک شخصی مهران مدیری است؟
- پخش «دور همی» محدودتر شد
- آخرین حضور عارف لرستانی در یک برنامه تلویزیونی
- بازیگر «ماجرای نیمروز» میهمان دورهمی می شود
- واکنش مهران مدیری به انتقادهای فراستی / بعضیها سه شنبهها میرن شمال جوج میزنن با…؟
- شوخی جالب مهران مدیری با سیامک انصاری
- تلویزیون، مهران مدیری را هم سانسور کرد/کدام بخش از اظهارات مهران مدیری در طعنه به دولت قبل سانسور شد؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





