
کنسرت «ناگفتهها»ی شهرام و حافظ ناظری جمعهشب در کرمانشاه برگزار شد و شهرام ناظری اجرای کنسرت در خانه پدری را بسیار لذتبخش عنوان کرد.به گزارش سینماسینما، شهرام ناظری در ابتدای این کنسرت چند جمله به زبان کردی با مردم صحبت کرد و گفت که متولد برزه دماغ کرمانشاه است و بسیار خوشحال است که در خانه پدری خودش کنسرت اجرا میکند.ناظری همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت یارانهای به فعالیتهای فرهنگی اختصاص دهد بهگونهای که مردم بتوانند با ارزانترین قیمت از کنسرتها استفاده کنند.وی همچنین از عملکرد فرهنگی ضعیف رسانهها بهخصوص صداوسیما انتقاد کرد و گفت: ۳۷ سال است که به صداوسیما نرفته است.ناظری افزود: شاید عدهای از مسئولان ندانند که شعر و موسیقی به چه دردی میخورد اما باید بدانیم که تبلور فرهنگ در آیینه شعر و موسیقی است لذا بهوسیله شعر و موسیقی میتوانیم فرهنگمان را به دنیا نشان دهیم.در این کنسرت حافظ ناظری نیز گفت :موسیقی صدای خدا و عبادت است لذا مسئولان ما باید این حضور پرشور مردم در پاسداشت موسیقی سنتی را قدر بدانند. قطعات آفرینش، حیرانی، بازگشت جاودانگی، مثنوی خوانی، بداهه نوازی و عدم به همراه چند قطعه کردی اجراهای این کنسرت بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- چرا شهرام ناظری در مراسم دکتر محمدعلی اسلامیندوشن نخواند ؟
- گفتوگو با علی نصیریان/ شهرت به درد نمیخورد مهم محبوبیت است
- یکی معروف و دیگری گمنام/ درباره دو ابوعطاخوانی تاریخی از محمدرضا شجریان و شهرام ناظری
- شهرام ناظری با انتشار این ویدئو یاد محمدرضا شجریان را گرامی داشت
- شهرام ناظری خواننده موزیک ویدئوی تیتراژ آخرین داستان
- پس از جشنواره حقیقت تصمیم گرفتیم «چاووش، از درآمد تا فرود» را به هیچ جشنوارهای نفرستیم
- روایت یک مقاومت موسیقایی/ نقدی بر فیلم چاووش، از درآمد تا فرود
- روایت مختاباد از تجربه موفق همسر فرهاد در زمینه شکایت از صدا وسیما
- برگزاری نشست «مانکنهای قلعه حسن خان» و «والسی برای تهران» /واکنش جالب شهرام ناظری به سوالی درباره موسیقی خیابانی
- اختتامیه جشنواره فیلم سلامت/ گزارش تصویری ۱
- فردوسیخوانی ناظریها و آغاز پروژه آواز پارسی در پایتخت
- شهرام ناظری و اصغر فرهادی در یک قاب/ عکس
- گزارش یک جشن/ از هدیه بهرام بیضایی تا حضور ناظری ها و بوسه های فرهادی
- شهرام ناظری: در هشت سال دفاع مقدس، رضایت کامل برای پخش آثارم داشتم
- واکنش تند روزنامه جوان نظرسنجی ۹۹ درصدی شبکه ۴ درباره کنسرتها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





