بازیگر سریال «پرستاران» درباره پایان تصویربرداری این مجموعه و همچنین شرایط نگارش فیلمنامه سریالها و متنهایی که همزمان با تصویربرداری نوشته میشوند توضیح داد.
به گزارش سینماسینما، فاطمه گودرزی بازیگر «پرستاران» درباره حضور خود در این سریال که فاز اول آن به کارگردانی علیرضا افخمی از شبکه یک پخش شد گفت: فاز اول این سریال سال گذشته پخش شد و ما اکنون در حال کار هستیم تا فاز دوم روی آنتن شبکه یک برود.
وی درباره زمان کار خود در این پروژه و پخش فاز دوم بیان کرد: به ما گفته اند تا ۱۰ خرداد کار تمام شده و احتمالا بعد از ماه رمضان فاز دوم سریال به کارگردانی شهرام شاهحسینی از شبکه یک پخش می شود.
این بازیگر با اشاره به نحوه کار در این سریال و آماده نبودن فیلمنامه عنوان کرد: من این شیوه از کار را دوست ندارم که هر شب فیلمنامه نوشته شود و بعد روز بعد ما آن را تحویل گرفته و بازی کنیم.
وی اضافه کرد: من نمی دانم تلویزیون چطور می پذیرد که فیلمنامه های غیر آماده وارد تولید شوند. البته احتمالا به دلیل کار کمی است و کیفیت چندان مطرح نیست. با این حال در این شیوه بازیگر نمی تواند روی کارش دقت نظر داشته باشد زیرا وقتی شما زمان داشته باشید روی قصه، طرح و شخصیت پردازی فکر می کنید.
بازیگر مجموعه های «فردا دیر است» و «دردسر والدین» در واکنش به تولید سریال ها و به کارگیری بازیگران بدون فیلمنامه های آماده اظهار کرد: درست است که بازیگران بیکار هستند ولی فیلمنامه باید کامل باشد تا خروجی از کیفیت خوبی برخوردار شود.
وی ادامه داد: ما پیش از این هم در سریال بازی می کردیم و آثار خوبی هم ساخته شد که هنور برخی از آنها دائم پخش می شود و مردم آنها را می بینند، اما این شیوه که در تلویزیون باب شده است که با فیلمنامه های غیرآماده کار را پیش می برند شیوه درستی نیست.
بازیگر مجمموعه «ترانه مادری» با اشاره به مشکلات کار با فیلمنامه های غیرآماده یادآور شد: در چنین آثاری به بازیگر فشار وارد می شود و باید انرژی بیشتری صرف کند چراکه در لحظه باید فیلمنامه را بخواند و کمتر فرصتی دارد که بتواند روی نقش و بازی فکر کرده و جملات درست را بگوید.
گودرزی درباره اینکه چرا با توجه به آماده نبودن این فیلمنامه بازی در سریال را پذیرفته است، اظهار کرد: در ابتدای کار چند قسمت از فیلمنامه آماده بود اما چون خود علیرضا افخمی فیلمنامه را می نوشت و کارگردانی را هم بر عهده داشت نتوانست فیلمنامه را تمام کند و کار با کندی پیش رفت.
این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: در مجموعه «پرستاران» بخش مربوط به تهیه کنندگی خوب انجام شد و شاید مثبت ترین بخش کار تهیه کنندگی بود که البته می دانم روی داوود هاشمی تهیه کننده سریال فشار زیادی هم بوده است.
وی در پایان درباره اینکه کار دیگری بعد از این سریال دارد یا خیر عنوان کرد: فعلا چون عضو هیات انتخاب جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان هستم کار دیگری را نمی پذیرم چون باید فیلم ها را ببینیم و بررسی کنیم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با دستور قضایی؛ چهار نفر از عوامل اصلی پخش برنامهی تفرقهافکنانه در شبکه یک بازداشت شدند
- اهانت به مقدسات اهل سنت روی آنتن شبکه یک؛ برکناری دو مدیر/ علیه ۸ نفر اعلام جرم شد
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- کیانوش عیاری: «۸۷متر» از شبکه یک روی آنتن میرود
- پخش سه سریال جدید از تلویزیون
- پایان فیلمبرداری یک سریال کرونایی/ «ابر میبارد» به تدوین رسید
- «نفس بکش زمین» به آنتن رسید/ عبدالرضا اکبری در نقش محیطبان
- توجه به جوانان و مسائل روز جامعه برگ برنده سریالسازی
- سریال «ایلدا» به زودی روی آنتن میرود
- مراسم خاکسپاری سیروس گرجستانی برگزار شد/ گرجستانی در کنار منوچهر حامدی به خاک سپرده شد
- کیانوش عیاری ساخت «۸۷ متر» را از سر گرفت
- فاطمه گودرزی دچار سانحه شد
- تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم و عکس «مادر»
- پخش «محمد رسول الله (ص)» در دو قسمت از تلویزیون
- فاطمه گودرزی برای دومین بار دبیر جشنواره ملی «مادر» شد/ انتشار فراخوان دومین جشنواره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی





