راما قویدل در تازهترین فعالیت خود، سریال ۳۰ قسمتی «بینشان» را جلوی دوربین میبرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی پروژه، سریال «بینشان» به کارگردانی راما قویدل و تهیهکنندگی مرتضی رزاق کریمی به زودی کلید میخورد.
این سریال ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه برای پخش از شبکه سه سیما ساخته میشود.
مرتضی رزاق کریمی که به عنوان تهیه کننده، فعال صنفی و همچنین مدیر سینمایی شناخته میشود پیش از این چندین فیلم سینمایی، تله فیلم و مجموعه تلویزیونی ساخته است.
راما قویدل تاکنون کارگردانی سریالهای مختلفی از جمله «عملیات ۱۲۵» در همکاری با بهروز افخمی، «شب می گذرد»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «یک لحظه دیرتر»، فصل دوم «دولت مخفی»، «روح الله»، «دیوار شیشه ای»، «خانواده دکتر ماهان» در همکاری با علیمحمد قاسمی را برعهده داشته و «ایلدا» به عنوان آخرین سریال تلویزیونی وی سال ۱۳۹۹ در شبکه یک پخش شده است.
برخی از عوامل این سریال عبارتند از مدیر فیلمبرداری: فرشاد گلسفیدی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، مدیر تولید: سیدامیر سیدابراهیمی، مدیر برنامهریزی: امیر جاویدنیک، مجری طرح: محمدسعید وزیری، مشاور رسانهای: نغمه دانش آشتیانی.
اسامی بازیگران و دیگر عوامل این پروژه در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
عکسهای خبر از علی رزاقکریمی است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- محمد شکیبانیا رئیس سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند شد
- سعید رشتیان در مراسم اهدای نشان عالی خورشید مطرح کرد: باید بیشتر به سمت حرفهای شدن در سینمای مستند پیش برویم/ افزایش توجه بر تهیهکنندگی سینمای مستند
- جشن مستقل سینمای مستند افتتاح شد؛ سینمای مستند از جامعه عقب نیست/ مراقب باشید جشن، جشنواره نشود
- اعلام جزییات افتتاحیه جشن مستقل سینمای مستند
- گفتگوهای اختصاصی تصویری سینماسینما با هنرمندان و منتقدان درباره سیدابراهیم اصغرزاده (بخش اول)
- کاظم هژیرآزاد: دولتها باید چراغ تئاتر را روشن نگهدارند
- طی مراسمی در موزه سینما صورت گرفت/ اهدای نشان عالی خورشید به مرتضی رزاق کریمی
- سریال «ایلدا» به زودی روی آنتن میرود
- ادامه تصویربرداری سریال «ایلدا» در خرمآباد + عکس
- تصویربرداری «ایلدا» از سر گرفته میشود
- عشق در یک نگاه/ نگاهی به فیلم “چاقی”
- ایلدا در مراحل فنی/ ادامه تصویربرداری، بعد از بحران کرونا
- تهیهکننده «ایل دا» با سینماسینما مطرح کرد: عوامل تولید به کووید ۱۹ مبتلا نشدند
- بازیگر «ایلدا» در گفتگو با سینماسینما: درک مناسبی از این ویروس در تولید فیلم و سریال وجود ندارد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





