
شب گذشته خندوانه به ماجرای ترس های علی مشهدی و خاطرات حامد عنقا اختصاص داشت.
به گزارش سینماسینما، در بخشی از برنامه علی مشهدی استندآپ کمدی خود را پیرامون ترس از ارتفاع اجرا کرد.
علی مشهدی در خصوص ترس از آسانسور گفت: از بچگی نسبت به ارتفاع ترس داشتم. در مشهد خونمون یک طبقه بود، بالاترین ارتفاعی که رفته بودم دوتا پله بود. خلاصه زمانی که به تهران آمدم از سوار شدن به آسانسور میترسیدم فکر میکردم سوار تونل مرگ میشوم سال ها از سوار شدن به آسانسور وحشت داشتم تا اینکه گفتم در تهران هر جا میرم باید سوار آسانسور شوم و باید به ترسم غلبه کنم و تصمیم گرفتم یک طبقه، یک طبقه سوار شدن به آسانسور را افزایش دهم.
او ادامه داد: در روزی که قرار شد سوار آسانسور شوم همزمان با من یک خانم به همراه فرزندانش سوار شدند و همزمان با هم، من طبقه اول و آنها طبقه بیستم را زدند و در بسته شد و آهنگ شروع به خواندن کرد.
این کمدین عنوان کرد: آهنگ ادامه پیدا کرد و ما همچنان در آسانسور بودیم ترسیده بودم اما بروز نمیدادم تا اینکه یکی از خانم ها گفت: “نکنه در آسانسور گیر کرده ایم”. من تا اینو شنیدم فشارم دو شد (خنده ) اما با وجود اینکه تنها مردی که در آسانسور بودم خودم را کنترل کردم و گفتم خونسرد باشید، خلاصه بی مقدمه بعد چند دقیقه گفتم «کمک، کمک» « به داد ما برسید» و فریاد می کشیدم تا اینکه بعد پنج دقیقه یکی اومد در آسانسور باز کرد و گفت: چه خبره؟ متوجه شدیم آسانسور اصلا تکون نخورده بود. (خنده )
علی مشهدی از ترسیدن سوار هواپیما هم خاطره ای را بیان کرد: قرار بود برای اولین بار سال ۸۷ با مجید صالحی به صورت هوایی به چابهار بریم. من شب قبل وصیت نامه هم نوشتم و زنگ زدم گفتم مجید میشه من نیام گفت نه بیای. خلاصه از زمانی که به فرودگاه رفتم تنم میلرزید، حتی مجید هم در هواپیما تکون میخورد من میترسیدم (خنده ).
زمانی که ماجراهای علی مشهدی تمام شد، رامبد جوان از مهمان خود دعوت کرد که به استودیو بیاید. و شروع برنامه را حامد عنقا میهمان برنامه با درخواست جوان با اشعار مولوی آغاز کرد.
عنقا با تعجب گفت: فکر نمیکردم صدایم خوب باشد و چند بیتی را برای مخاطبان خواند.
عنقا در پاسخ به سوال جوان در خصوص تفاوت کتاب خواندن و نخواندن افراد، بیان کرد: جمله خوبی است، حتی یکی از ناشران در کتاب های خود نوشته بود که اگر کتاب خواندن براتون هزینه دارد یک لحظه فکر کنید نخواندن کتاب چقدر هزینه دارد.
نویسنده سریال «انقلاب زیبا» ادامه داد: روزی از هلن کلر که نابینا و ناشنوا و شخصیت معروفی بود پرسیدند از این شرایط سخت تر هم برای شما وجود دارد؟ میگوید بله سخت تر کسایی هستند که چشم دارد اما چشم انداز ندارد. به نظر من کتاب ها حداقل چشم اندازی به ما می دهند و روزگار سخت را جذاب می کنند.
عنقا در پاسخ به سوال جوان اینکه چند شغل داری و در مرحله اول چکاره ای گفت: حامد عنقا بیشتر دوست دارد به عنوان نویسنده و فیلمنامه نویس معرفی شود اما در طول سال زمان کمتری در این زمینه کار میکنم و بقیه زمانم کارهای دیگری انجام می دهم. دوستان و حتی خانمم می پرسد حامد شغلت چیه !!!
نویسنده «تنهایی لیلا» در خصوص چهار قلو های خود عنوان کرد: الان کلاس اول هستند و هر چهار نفر (صدرا، سهوا، دیبا و پریزاد) بیننده جدی برنامه «خندوانه» هستند. رابطه خیلی خوبی باهم داریم، البته رابطه آنها با مادرشون به دلیل زمان بیشتر کنار هم بودن، بهتر است. در طول روز تماس های زیادی با چهار قلوها دارم. خانمم در طول این سال ها یک تنه همه کارها را انجام داده است.
عنقا در پایان برای خوشحالی مردم بیرون از برنامه گفت: به دلیل اینکه دوستان خوبی دارم، مثل خودت (رامبد جوان)، پور سرخ، برزو ارجمند و … دوست دارم به دیدن بیماران بیمارستان مسیح دانشوری بریم.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- خندوانـه چگونه خندوانـه شد؟
- علیرضا مسعودی مهمان «دست در دست» میشود
- آقازادهها و حافظه جمعی/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- یکی به نعل، یکی به میخ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- هیاهوی بسیار برای هیچ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- برآیند جامعهای غارتشده/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- ادامه ضبط بخش های پایانی «آقازاده» در تهران + عکس
- نیکی کریمی، امین حیایی و امیر آقایی در “آقازاده” + عکس
- امین حیایی به «آقازاده» پیوست
- «آقازاده» برای پخش در شبکه نمایش خانگی، ساخته میشود
- چرخش ناگهانی نظرات کاربران اینستاگرام درباره رامبد جوان
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان






خوب بود . از اقای مدیری هم دعو ت کنید.با تشکر.
آخه یه کم دقت کنید سهوا؟؟؟ صهبا درسته