تهیهکننده فیلم سینمایی «یدو» درباره پخش بی کیفیت این فیلم در شبکه یک سیما توضیحاتی را ارایه داد.
به گزارش سینماسینما، چندی پیش حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی از پخش فیلمهای سینمایی «یدو» که بهترین فیلم سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر بود و فیلم «تک تیرانداز» بهترین فیلم جشنواره از نگاه مردمی بود، خبر داد که این خبر واکنش های زیادی را به دنبال داشت.
امروز ۶ فروردینماه فیلم سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه در حالی روی آنتن شبکه یک سیما رفت که به نظر میرسد کیفیت تصویر و رنگ این فیلم سینمایی که برای اکران در پرده سینما ساخته شده است و تحسین منتقدان را هم در جشنواره برانگیخته بود، با پخش در تلویزیون پایین آمده است.
محمدرضا مصباح تهیهکننده فیلم در اینباره گفت: ظاهرا مشکل فنیای در پخش ایجاد شده است. الان که فیلم درحال پخش است و نمیتوانیم کاری کنیم اما در تلاش هستیم برای ۱۳ فروردین ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ و پخش در شبکه سه سیما، تصویر باکیفیتتری داشته باشیم.
وی در پایان درباره اصلاحیه در فیلم برای پخش در تلویزیون تاکید کرد: خوشبختانه فیلم هیچگونه اصلاحیهای نداشته است.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «پسران هور» و تکیه بر پژوهشی که راه به حقیقت میبرد
- سریال «پسران هور»؛ تلفیقی از واقعگرایی و انساننمایی در روایت جنگ
- معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران/ شبی برای تجلیل از سعید پورصمیمی و مهدی جعفری
- همزمان با اعلام حضور درجشنواره فیلم فجر؛ نخستین تصویر «اشک هور» منتشر شد
- با حکم رئیس سازمان سینمایی؛ اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- ۳۲ فیلم ایرانی در جشنواره جهانی داکا، بنگلادش
- «تک تیرانداز» به صورت آنلاین اکران میشود
- گزارش مراسم اختتامیه جشنواره بینالمللی فیلمهای کودکان و نوجوانان/ «پسران دریا»، بهترین فیلم بخش ملی
- معرفی آثار بخش بینالملل جشنواره کودک
- در نشست خبری دبیر جشنواره، فیلمهای سیوچهارمین جشنواره کودک معرفی شد/ اکران فیزیکی و مجازی/ معرفی داورها
- «تک تیرانداز» همزمان با هفته دفاع مقدس اکران میشود
- رابطه سینما و تلویزیون چگونه باشد راضی کننده است؟
- جلوی ضرر را گرفتن!
- پخش تلویزیونی فیلمهای برتر جشنواره فجر قبل از اکران
- مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر برگزار شد/ یدو بهترین فیلم جشنواره ۳۹
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





