هومن حاجی عبداللهی درباره سریال «پایتخت» و ویژگی های آن بیان کرد که قول می دهد این فصل از سریال بهترین کار خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، هومن حاجی عبداللهی درباره «پایتخت۵» و نحوه حضورش در این سریال گفت: ما هنوز تست گریم نرفتیم و من اطلاعی از جزییات این سریال ندارم.
او ادامه داد: قرار است از نیمه بهمن تست گریم داشته باشیم و از اوایل اسفند تصویربرداری سریال آغاز شود. جز این دیگر اطلاعی از فیلمنامه و حتی نقشم ندارم.
بازیگر «پایتخت» درباره جذابیت های فصل پنجم این سریال برای مخاطبان بیان کرد: «پایتخت» همیشه می تواند جذاب باشد. مردم چهار سری قبلی را دیدند و دوست داشتند و تنها چیزی که همشه مطالبه می کنند ادامه سریال «پایتخت» است.
او درباره ویژگی های این سریال اظهار کرد: «پایتخت» داستانی ساده و روان دارد و قصه ای عامیانه است، به همین دلیل است که مردم می بینند و دنبالش می کنند. علاوه بر این ها بازیگران و کارگردان این سریال هم به خوبی کار خود را انجام می دهند.
حاجی عبداللهی درباره ساخت سریال هایی که به سری های دوم و سوم می رسد، گفت: ساخت سریال هایی که چند فصل داشته باشد بسیار سخت و وحشتناک است. بسیاری از سریال ها به این ترتیب ساخته شدند که نه مردم آنها را دنبال کردند و نه خود عوامل راضی بودند اما خدا را شکر این اتفاق برای «پایتخت» رخ نداد.
این گوینده، مجری و بازیگر درباره ایده هایی که برای «پایتخت۵» دارد، یادآور شد: ما ایده های خود را با محسن تنبانده مطرح می کنیم و او هم فردی است که اگر ایده ای باشد استقبال می کند و بیشتر کار ما به صحنه برمی گردد.
او در پایان درباره سری پنجم «پایتخت» اظهار کرد: من قول می دهم عوامل این سریال کاری بکنند که «پایتخت۵» بهترین فصل از «پایتخت» باشد. هرچند که در هر فصل بچه ها بهترین کارشان را رقم می زنند.
فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و به نویسندگی محسن تنابنده برای ماه رمضان سال ۹۶ ساخته می شود.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک «پایتخت» غیرمعمولی/ فصل هفتم «پایتخت» جزو فصلهای موفق نبود
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- عکسی قدیمی که شبنم مقدمی منتشر کرد/ تنابنده، اصلانی و مقدمی؛ ۲۱ سال پیش
- نگاهی به کارنامه تلویزیونی فرامرز قریبیان؛ حضور در دهه هفتم
- اکران فیلمی با بازی محسن تنابنده از هفته آینده
- بازگشت مهران مدیری با یک سریال و شروعِ پیشتولید «پایتخت»
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- «پایتخت» جدید، فرصت نو برای سیما
- مرد هزار چهره / درباره محسن تنابنده
- فروش دو میلیاردی «سه کام حبس» در چهار روز
- پریناز ایزدیار و محسن تنابنده به شبکه نمایش خانگی میآیند
- وقتی دیر میشود/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- چهارمین جایزه بین المللی محسن تنابنده برای فیلم جنگ جهانی سوم از جشنواره فانتاسپوآ برزیل
- رهایش نکنیم/ نگاهی به سریال «رهایم کن»
- محسن تنابنده نامزد جوایز فیلم آسیا شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





