فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» درخصوص فعالیتهای هنری خود و خاطراتش با مهران مدیری گفتوگو کرد.
به گزارش سینماسینما، برنامه «دورهمی» شامگاه پنجشنبه ۲۵ آذر با حضور فقیهه سلطانی روی آنتن شبکه نسیم رفت.
در ابتدای این گفتوگو، سلطانی در واکنش به صحبت مدیری که به تغییرات ظاهری و فیزیکی او اشاره کرد، گفت: «در حال حاضر باردار هستم و تغییراتم به خاطر اضافه وزن است. عمل زیبایی نکردهام. من ۲۰ سال پیش یک عمل ساده انجام دادم.»
این بازیگر درخصوص عجول بودن خود توضیح داد: «عجول نیستم، در واقع خیلی دوست دارم کارهایم را با سرعت و به بهترین نحو انجام دهم.»
او درباره فعالیت هنری خود در حال حاضر گفت: «من در حوزههای عکاسی، نقاشی و موسیقی فعالیت میکنم که یک سالی هست عکاسی را جدیتر پیگری میکنم. الان نیز در عرصه کارگردانی تئاتر پتانسیل فعالیت دارم و کاری را نوشتم که دوست دارم شما در آن بازی کنید و شاید بابت حضور شما به ما سالن بدهند.»
این بازیگر درباره تاریخ تولد خود توضیح داد: «من ۱۲ سال دارم چون هنوز کودک درونم خیلی فعال است، من متولد ۵۳ هستم.»
سلطانی درخصوص ماجرا عاشق شدنش گفت: «مگر میشود که عاشق نبود، اگر انسان عاشق نشود دیوار است، من توسط یکی از دوستانم به یک خیریه دعوت شدم و در آن خیریه آقایی را دیدم که متحیر داشت من را نگاه میکرد و آخر هم تماس گرفت و این تماس به ازدواج منجر شد.»
او درباره انتخاب یک فوتبالیست به عنوان همسرش بیان کرد: «اهل ورزش بودم اما اصلا فوتبالی نبودم. از صدای فوتبال متنفر بودم ولی الان همه بازیها را میبینم.»
این بازیگر که سینما را باندبازی خوانده بود، دراین باره توضیح داد: «بله هست ما یک اعتراضی به این مسئله کردیم و همه به ما معترض شدند. البته نتیجه نداشت و فقط ما توانستیم حرفمان را بزنیم. سینما بیرحم است و اگر روابط دوستانه نداشته باشی کمتر دیده میشوی. باید رفتوآمد داشت و خود را یادآوری کرد و این برای من خیلی خسته کننده است.»
سلطانی درباره عجیبترین تجربه سینمایی خود گفت: «اولین کارم «معجزه خنده» بود که خیلی برایم سخت گذشت و البته یک دری به روی من باز شده بود که خیلی برایم غریب بود و خانم آدینه به من اعتماد کردند.»
فقیهه سلطانی لذت بخشترین کار دنیا را داشتن پول زیاد برای کمک کردن به دیگران دانست.
او درباره بهترین خاطره زندگی خود گفت: «بلند شدن مادرم از بستر بیماری برایم خیلی لذت بخش بود.»
این بازیگر یکی تابلوهای عکاسی خود را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مهران مدیری، دُبی، علی کریمی و باقی ماجرا
- شبکه نسیم فعلا کنداکتورش را بدون «دورهمی» بست
- نسیم سرد تابستانی/ درباره برنامههای شبکه «نسیم»
- از لوگو تا تیتراژ/ نکاتی درباره مسابقه «دورهمی»
- زمان پخش مسابقه «دورهمی» مشخص شد
- اختلال در سایت آزمون مسابقه «دورهمی»
- روزنامه جام جم : «دورهمی» دیگر آن برنامه جذاب و تاثیرگذار سابق نیست
- مهران مدیری خبر داد/ ۲۰ قسمت از فصل ۴ «دورهمی» باقی مانده است
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- توضیحات مهران مدیری درباره موزه دورهمی و ادامه تولید این برنامه/ حراج مجازی
- همکاری مهران مدیری با یک فروشگاه زنجیرهای/ خبرهایی از فصل پنجم «دورهمی» و فصل دوم «هیولا»
- کارگردان «یه گاز کوچولو»: اطراف تئاتر شهر باید ساماندهی شود/ تجمع معتادان در پارک
- «یه گاز کوچولو» در تالار سایه روی صحنه رفت
- فراستی را رها کنید؛ سیستم باید اصلاح شود/ به بهانه جنجال حضور مسعود فراستی و صحبتهایش در «دورهمی»
- درباره حضور حاشیه ساز مسعود فراستی در برنامه «دورهمی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





