یک بازیگر تلویزیون با اشاره به مشکلات سازمان صدا و سیما بیان کرد که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلات شان به آن رجوع کنند.
به گزارش سینماسینما، محمد فیلی بازیگر تلویزیون به نبود حمایت ها از بازیگران تلویزیون اشاره و گفت: گاهی پیش می آید ما در پروژه ای بازی می کنیم ولی به دلیل مشکلات بودجه ای دستمزدمان را نمی دهند.
وی ادامه داد: به طور مثال من در چند سریال بازی کرده ام و هنوز دستمزدهای یکی را نگرفته ام و از دیگری هم بخشی از دستمزدم باقی مانده است.
فیلی با اشاره به نبود صنفی در تلویزیون برای پیگیری این مسایل اظهار کرد: بسیاری از ما بازیگران که در تلویزیون کار می کنیم عضو خانه تئاتر و انجمن بازیگران سینما هستیم اما عمده کارمان در تلویزیون است. درحالیکه تلویزیون صنف و انجمنی ندارد و ما نمی دانیم مشکل خود را به چه کسی باید بگوییم.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان بگوییم کسی پاسخگو نیست چون آنها فقط تهیه کننده پروژه ها را می شناسند. به ما اهمیتی داده نمی شود و هر چقدر هم بخواهیم برای گرفتن حق خود برویم و بیاییم کسی به ما توجه نمی کند.
بازیگر «روزی روزگاری» در پایان بیان کرد: در عین حال امیدوارم حداقل کار باشد تا ما در پروژه ها حضور داشته باشیم چون منبع درآمدی دیگری نداریم و خیلی وقت ها از اینکه امنیت شغلی نداریم ناامید می شویم.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فوت بازیگر «سفیر» و «مختارنامه»/ حسین خانیبیک درگذشت
- جلیل فتوحینیا درگذشت
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- تلویزیونی که مهرهسوزی میداند
- تلویزیون و ضرورتِ پایبندی به «نقشه راه» روشن
- اعتراض سازندگان «مرد بازنده» به صدا و سیما
- تخریب حمامی تاریخی توسط سازندگان یک سریال تلویزیونی
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- اشتباهی که موجب انتقاد از «زوجینو» شد
- پخش منتخب آثار زندهیاد پرویز پورحسینی از شبکه نمایش
- مدیریت جدید صداوسیما چه چالشهایی پیشرو دارد/ در جستوجوی شبکه آرامش
- چرا سریال های تلویزیون، رایگان هم مخاطب ندارد؟
- محمد فیلی مهمان عیدانه «محاکات»/ ایوب آقاخانی کارشناس مهمان پنجشنبه شب شد
- درهای بسته!
- «ماه ماه»؛ ابتکار ماه رمضانی شبکه سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





