تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۲۰:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71594

مجتبی شکوری استاد دانشگاه شب گذشته مهمان برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم بود و با سروش صحت مجری برنامه درباره ترس ها و علاقه به مطالعه که چگونه باعث شد به این وسیله بر لکنت زبان خود غلبه کند، سخن گفت. به گزارش سینماسینما، شکوری نویسنده و پژوهشگر همچنین در این برنامه خاطره ای با نام «لحظه دارچین» تعریف و بیان کرد که چگونه توانسته مبارزه خود را با لکنت زبانش در لحظه دارچین آغاز کند.

فصل دوم «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان هر شب شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه نسیم می رود که قرار است با نگاه و رویکرد متفاوتی سراغ ترویج فرهنگ کتابخوانی برود و هر بار در گفتگو با مهمان برنامه از دنیای کتاب ها سخن گفته می شود.
در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده، حمید داوودآبادی، سیدمهدی شجاعی و حجت الاسلام زائری حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه نوشته و آن را می خوانند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌ باز هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. محمد
    ۲۳, آبان, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۸ ق٫ظ

    فوق العادست ❤❤❤❤❤❤

  2. محمد
    ۲۳, آبان, ۱۳۹۶ ۱۱:۲۹ ق٫ظ

    فوق العادست ❤❤❤❤

  3. مهناز رجبی
    ۶, دی, ۱۳۹۶ ۱۱:۱۴ ب٫ظ

    بدترین لحظه دارچینی ام وقتی بود که با بیماری صرع سال سوم دانشگاه انصراف دادم چون تشنج کوهی شد در برابر آرزوهایم

  4. فرزانه حبیبی دبیر انگلیسی
    ۱۰, دی, ۱۳۹۶ ۱:۱۹ ق٫ظ

    عالی عالی عالی .من عاشق تلویزیون هستم ولی تا حالا چنین برنامه عالی از اون نده ام برا خودش یه دانشگاهه .علاقه مند شدم محیطی فراهم کنم تا فرزندان این مرز و بوم به مطالعه تشویق شوند باز هم ممنون

  5. اذر
    ۱۴, دی, ۱۳۹۶ ۱:۰۲ ق٫ظ

    سلام خسته نباشید ممنون از برنامه خوبتان .می خواستم بپرسم چطور می شه با اقای مجتبی شکور ارتباط برقرار کرد ؟می خواهم به دخترم کمک کند به مشاور خوب نیاز داره من نمی تونم به خوبی با دخترم ارتباط برقرار کنم حرف همو نمی فهمیم خواهش می کنم کمکم کنید ممنون

نظر شما


آخرین ها