میرطاهر مظلومی معتقد است کار با علیرضا افخمی شرایط خاصی را میخواهد.
به گزارش سینماسینما، میرطاهر مظلومی بازیگر سینما،تئاتر، تلویزیون و صداپیشه، در آخرین کار خود در سریال پرستاران به کارگردانی علیرضا افخمی در چند قسمت ایفای نقش کرده است.
مظلومی در گفتگو با زهرا نعیمی خبرنگار سینماسینما گفت: به دلیل قابلیت های فیزیکی و طراحی کاراکتر، این نقش بر عهده ی من گذاشته شد. من تا به حال با افخمی تجربه ی همکاری را نداشته ام و در این سریال متوجه شدم او کارگردانی با ضریب هوشی بالایی است که گاهی هوش او کار را خطرناک می کرد.
وی افزود: افخمی بازیگری و تمامی خطوط آن را به خوبی میداند و آگاه است. از این رو در بعضی از موقعیت ها من تحت تاثیر بازی کردن او قرار می گرفتم و از او میخواستم نقشی را بازی کند.
مظلومی گفت: سریال پرستاران با تیمی بسیار قوی و کاربلد ساخته شده است و فضایی حرفه ای در پشت صحنه ایجاد شده بود. بسیاری از تعلیق ها و فضاسازی ها که در این فیلم نامه به کار رفته بود کار را درخشان تر کرده است و قطعا کارهای عمیق تری در آینده از افخمی خواهیم دید.
این صدا پیشه در خصوص شرایط کار در این سریال عنوان کرد: انجام و بازی در این پروژه کار سختی بود و روز های پر هیجانی را پشت سر گذاشتیم با این حال دلم برای این گروه اجرایی تنگ شده است.
وی اضافه کرد: علاوه بر تعهداتی که طی قرار داد با هر بازیگری بسته می شود برنامه ریزی های دقیق و منظم یکی از مواردی بود که آرامش را به این مجموعه تزریق میکرد.
میر طاهر مظلومی با اشاره به اینکه کارگردانی سریال پرستاران در اواسط کار به شهرام شاه حسینی رسیده است، گفت: درحالی که کاگردانی این سریال از اواسط به دلیل پخش زودرس به شهرام شاه حسینی سپرده شد اما با فیلمنامه ی دقیق علیرضا افخمی جذابیت های داستان ادامه خواهد داشت و قطعا مورد استقبال مردم قرار میگرد.
این بازیگر سینما و تئاتر، در تالار وحدت و ایام فاطمیه در تاریخ ۹ الی ۱۷ اسفند ماه در نمایش آیینی با نام «غبار» به کارگردانی محمدرضا مداحیان ایفای نقش میکند.
مظلومی در این خصوص نیز گفت: برای تئاتر «غبار» با نزدیک ۷۰ نفر بازیگر روی صحنه ، مدت زمان زیادی را تمرین کرده ایم و پیش تولید عظیمی به همراه داشت که هماهنگی عوامل با صحنه و دیگر بازیگران کار دشواری را رقم زد.
سازمان فرهنگی هنری بشارت که چندین سال است در زمینه نمایش های آیینی فعالیت میکند تهیه کنندگی این تئاتر را بر عهده دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بدرقه پیکر سعید مظفری به خانه ابدی/ ناصر ممدوح: دوبله بعد از دوران کرونا مُرد
- به سفارش سیمافیلم و برای ماه رمضان؛ علیرضا افخمی بار دیگر سریال ماورایی میسازد
- علیرضا افخمی: سانسور در تلویزیون نتیجه قبل را ندارد/ ضرورت تجربه در کنار جوانگرایی
- میرطاهر مظلومی داور مسابقه پادکست «صدا، موسیقی، زندگی» شد
- چرا قسمت آخر سریال «احضار» پخش نشد/ توضیحات کارگردان
- تصویربرداری «دعوت نحس» آغاز شد/ یک سریال ماورایی دیگر از افخمی
- یک سریال ماورایی دیگر از علیرضا افخمی برای پخش در ماه رمضان
- بازیگر و کارگردانی به نام سین.الف/ نگاهی به سریال نون.خ۲
- ادامه تصویربرداری فصل دوم «نون.خ» با بازیگران جدید
- سریالی که لیندا کیانی از بازی در آن پشیمان است
- گریم جالب رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان و مهران احمدی در یک فیلم
- انتقاد کیهان از سریال پرستاران/ چانهزنی عاشقانه به سبک سریالهای ترکیهای!
- تعریف جدید خانواده پایدار در تلویزیون!
- انتقاد لیندا کیانی از شرایط کار در تلویزیون: نمیگذارند آزادانه بازی کنیم
- انتقاد فاطمه گودرزی از شرایط نگارش فیلمنامه سریال ها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





