محمدحسین حرمی از بنیانگذاران رادیو جبهه درباره این رسانه بیان کرد که مدیران به این رسانه بها دهند تا بتواند مثل گذشته اولین رسانه مرجع باشد.
به گزارش سینماسینما، محمدحسین حرمی از بنیانگذاران رادیو جبهه درباره توجه به رادیو عنوان کرد: شبکه های تلویزیونی و شبکه های مجازی و اجتماعی امروزه خیلی فعال شده اند و شاید رسانه های دیگر را کنار زده اند اما اگر دوستان ما در رسانه ملی رادیو را جدی بگیرند این رسانه همچنان می تواند حرف اول را بزند.
وی ادامه داد: به نظر من رادیو رسانه ای است که در هر حالتی می توانید از آن بهره ببرید به طور مثال می توانید همزمان با کار، رادیو گوش کنید. رادیو رسانه ای در زمان تفریح و استراحت است و اگر این کاربری را در نظر بگیریم این رسانه کارآیی دارد.
حرمی اظهار کرد: مدیران رسانه باید به رادیو بها دهند و این نگاه جدی باید از بالا به این رسانه وجود داشته باشد و همه بدانند که شبکه های مجازی و تلویزیونی نمی توانند نقش رادیو را کمرنگ کنند.
وی با تاکید بر اینکه رادیو باید از امکانات مادی و معنوی برخوردار باشد، بیان کرد: باید در حوزه های مختلفی از نیروی انسانی گرفته تا بودجه و امکانات به این رسانه کمک کرد. رادیو زمانی در جایگاهی قرار داشت که مخاطبان به عنوان اولین رسانه سراغش را می گرفتند و مردم در کوچه، خیابان، دانشگاه و… با آن زندگی می کردند.
این پیشکسوت رادیو تصریح کرد: ما امروز این رسانه را تضعیف کرده ایم و مدیران باید با نگاهی دوباره به این رسانه آن را بازآفرینی کنند.
حرمی یادآور شد: من از سال ۶۰ در رادیو کار می کردم و از آن زمان همچنان به رادیو علاقه دارم و این روزها رادیو ایران و رادیو تهران را گوش می کنم حتی زمانیکه در سال ۷۷ به تلویزیون رفتم باز هم رادیو برای من مهم بود. به هر حال عمر کاری امثال من در رادیو سپری شده است و به همین دلیل علقه زیادی به این رسانه دارم.
وی در پایان بیان کرد: من همیشه به رادیو اعتقاد داشته ام و فکر می کنم اگر مدیران به این رسانه اهمیت بدهند این رسانه می تواند مثل همیشه پیشتاز باشد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نقدی علمی بر عملکرد صدا و سیما
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- سروش صحت و کتاب باز با سالن پر در کانادا؛ آقای تلویزیون! کی ضرر میکند، من یا تو؟
- بدرقه حمید منوچهری به خانه ابدی/ تشییع مردی که همه از او به نیکی یاد میکردند
- فوت گوینده و دوبلور پیشکسوت/ حمید منوچهری درگذشت
- کانون کارگردانان سینما بیانیه داد؛ نمایش خانگی تعطیل خواهد شد/ هشدار کانون کارگردانان سینما به مجلس
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- سلیم غفوری قائممقام معاون سیما شد/ صادق یزدانی حکم گرفت
- آیا وزارت ارشاد همچنان پای مواضع خود میماند؟
- واکنش کارگردان «دینامیت» به نامه ساترا؛ من همچنان به صحت این نامه شک دارم/ این نامه تفرقه برانگیز است
- واکنش تهیهکننده «یاغی» به نامه ساترا/ این نامه تلاشی برای محدود کردن پلتفرمهای داخلی است
- پخشکننده فیلم: «چپ، راست» آماده اکران است/ موضع نامشخص صداوسیما در برابر فیلمها
- گلایه از پخش نشدن تیزرهای «لامینور» در تلویزیون/ مهرجویی: رفتار تلویزیون با سینما شرمآور است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





