تصویربرداری مجموعه تلویزیونی “روزهای بهتر” شبکه یک سیما آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، سریال اپیزودیک “روزهای بهتر” به تهیهکنندگی احمد زالی روز گذشته (۲۵ آبان) با تصویربرداری قصه “آفتابخیزان” در بندر کیاشهر استان گیلان کلید خورد.
به گفته احمد زالی، روز گذشته در نخستین سکانس، آزیتا حاجیان در نقش نسرین در لوکیشن آلاچیق نان فروشی مقابل دوربین جلال زارع رفت. این لوکیشن در مسیر جاده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر واقع شده است و گروه تا پنج روز در این مکان به کار ادامه خواهند داد.
این تهیهکننده اسکله، پارک ملی بوجاق، کلانتری و بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه را از لوکیشنهای بعدی اپیزود “آفتابخیزان” نام برد و یادآور شد: خانه روستایی منزل نسرین (آزیتا حاجیان) در منطقه دهسر، لوکیشن اصلی این اپیزود است و عوامل تولید تا حدود ۴۵ روز برای تصویربرداری پنج قسمت این اپیزود در منطقه شمال کشور مستقر خواهند بود.

آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسینپور از بازیگران اصلی اپیزود “آفتابخیزان” به کارگردانی حمیدرضا لوافی هستند.
در خلاصه داستان قصه آفتابخیزان آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای بدست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی میکند تا بدین وسیله به مادرش که سالهاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش میکشد، کمک کند… سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، مدیرتدارکات محمد جعفری.
مجموعه تلویزیونی “روزهای بهتر” به تهیهکنندگی احمد زالی در شش قصه پنج قسمتی در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته میشود.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران سریال «از یاد رفته» معرفی شدند
- نسخه ویژه نابینایان «شوکران» با صدای آزیتا حاجیان منتشر میشود
- محمدرضا شریفینیا و آزیتا حاجیان در «معجزه پروین»
- روایت نقش آفرینیهای آزیتا حاجیان در موزه سینما ثبت شد
- نماینده هنگکنگ در اسکار معرفی شد
- آب سردی که موسیقی تیتراژ پایانی بر سر مخاطب میریزد/ نگاهی به سریال «نجلا»
- تصویربرداری سریال «نجلا» در تاسوعا و عاشورا متوقف شد/ ادامه تولید، بعد از ایام سوگواری
- پوستر رسمی فیلم «خط فرضی» در آستانه نمایش در فستیوال تورنتو منتشر شد
- کیمیایی که کیمیا نبود/ به بهانه بازپخش سریال کیمیا
- بازیگران سریال «نجلا» معرفی شدند
- بازیگرانی که برای نقشهای سینمایی تغییر جنسیت دادند + عکس
- حرف های کارگردان «هیس دخترها فریاد نمی زنند» درباره سینما و هنر در مشهد
- دلخوری آزیتا حاجیان از پوران درخشنده: نمیدانم چرا سکانسهایم حذف شد!
- در سینماسینما بشنوید/ لحظاتی از صدای فیلم «دزد عروسکها»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





