حمید لولایی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» از خاطراتش با مهران مدیری در «ساعت خوش» گفت و درباره همکاریهای متعددش با رضا عطاران توضیح داد.
به گزارش سینماسینما، آخرین قسمت این سری از مجموعه «دورهمی»، شبانگاه جمعه ۲۴ دی با حضور حمید لولایی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از شبکه نسیم روی آنتن رفت.
این بازیگر درباره شروع کار حرفهای خود گفت: «سال ۶۰ در تئاتر کارم را با رضا ژیان شروع کردم، چند سال بعد، یک فیلم بد هم بازی کردم. تازه ازدواج کرده بودم و به خانم گفتم برویم فیلم را ببینم و آبرویم رفت.»
او ادامه داد: «سپس برای «سربداران» دو سکانس بازی کردم و آقای نجفی از من خوشش آمد ولی آن نقش هم هیچ وقت پخش نشد. بعد ۹ سال بیکار بودم، تا اینکه در مجله «فیلم»، آگهی استخدام مدیر سینما را دیدم و به عنوان مدیر سینما آزادی انتخاب شدم. اما مدتی بعد، توسط علی عمرانی به پروژه «ساعت خوش» شما معرفی شدم.»
لولایی درمورد همکاریهای متعددش با عطاران و آقاخانی توضیح داد: «عطاران راهنمای من در کار طنز بود و خوب توانست از من استفاده کند و در کارهای مشترک به هم عادت کردیم و مثل یک خانواده در کنار هم بودیم. الان که عطاران در سینما میدرخشد و در تلویزیون نیست، من یتیم شدم.»
او درباه افسردگیاش بعد از بازی در یک نقش توضیح داد: «نقش خشایار بود، حدود یک سال و نیم بود که لرزه داشتم و تاثیر روحی زیادی روی من گذاشت.»
لولایی درخصوص شباهتش به رییس جمهور گفت: «البته ما گریمورهای خیلی خوبی در کشور داریم که همه را میتوانند شبیه ایشان درست کنند ولی من کار کمتری میبرم و به این موضوع افتخار میکنم.»
این بازیگر در پایان از رویایی که دارد، گفت: «آرامش، دوست دارم کارهای بچههایم و جوانان را ببینم و این آرامش را نظام و دولت برایمان فراهم کنند تا ما سکته نکنیم.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- «اجل معلق»؛ میان زمین و آسمان
- هفت کار طنز مهران مدیری در فهرست؛ بهترین سریالهای ایرانی در imdb کدامند
- رضا عطاران با «اجل معلق» به شبکه نمایش خانگی میآید
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- متوهمی به نام «اون»!
- آقای عطاران اگر قرار نبود به سوالی جواب دهید پس چرا در نشست خبری شرکت کردید؟
- اکران آنلاین «قیف» از سهشنبه
- مهران مدیری و الناز شاکردوست در فیلم جدید هاتف علیمردانی
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- «قهوه پدری» مهران مدیری از در شبکه نمایش خانگی
- چهار فیلم جدید با ترکیب تازهای از بازیگران روی پرده سینماها
- از ۶ صبح تا ۵ عصر خبری نبود!
- انتشار عکس گریم متفاوت رضا عطاران/ «قیف» اکران میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





