نیما مسیحا با حضور در برنامه «دورهمی» از مشکل مادرزادی که در بینایی دارد پرده برداشت و از اوضاع نامناسب موسیقی انتقاد کرد.
به گزارش سینماسینما، این خواننده پاپ شامگاه پنجشنبه ۲۵ آذر مهمان برنامه «دورهمی» بود.
مسیحا در ابتدای برنامه درباره کمرنگ شدن حضورش در عرصه موسیقی چنین توضیح داد: «حقیقت این است که این وضعیت عمدی نبوده است و اتفاقاتی رخ داد و زمینهساز آن شد. من جزو اولین گروه خوانندگان پاپ بودم که در دهه ۷۰ کارمان را آغاز کردیم، اما با تغییر شرایط تصمیم گرفتم که در حوزه پاپ کمتر کار کنم و سراغ موسیقی کلاسیک بروم.»
این خواننده درباره برنامه آینده خود توضیح داد: «دوست دارم آثار بیشتری از خودم به جا بگذارم و برنامههایی برای اجرای های زنده و تنظیم آلبوم دارم.»
مسیحا درباره موسیقی و خوانندگان امروزی گفت: «دل پری داریم. ما خوراک شنیداری به مخاطب میدهیم و به نظرم خوراک خوبی برای مردم فراهم نکردهایم. خیلی از خوانندگان خارج از نت میخوانند و مردم هم استقبال میکنند و اتفاق خاصی هم نمیافتد.»
او درباره بابک بیات و خاطراتی که با او داشت گفت: «خیلی گفتن از این هنرمند سخت است. او یک دریای بسیار گسترده بود، خیلی شاگردی او برایم افتخار است و من احساس و سبک خواندم را از او آموختم.»
این هنرمند درباره ماجرای عاشق شدنش گفت: «یک نسبت دوری با همسرم داشتیم و خیلی سریع ازدواج کردیم. اول یک انگشتر خریدم و مانند فیلمها زانو زدم و پیشنهاد ازدواج دادم و قبول شد.»
این خواننده درباره خوانندگانی که در خلوتش به صدایشان گوش میدهد گفت: «حمید حامی دوست خیلی خوب من است و صدایش را دوست دارم.»
مسیحا با اشاره به اینکه خود را فردی خوشبخت میداند، گفت: «اگر اوضاع موسیقی کشورمان بهتر از این بود خیلی بیشتر احساس خوشبختی میکردم.»
او در پایان از مشکل مادرزادی که در زمینه بینایی داشت گفت: «اولین بار است که این مطلب را بیان میکنم و دلم نمیخواست که کسی برای این موضوع به من ترحم کند، من یک مشکل چشمی مادرزادی دارم که سالهای زیادی است با آن درگیر هستم و نمیتوانم رانندگی کنم، از خیابان عبور کنم. مجبورم تمامی ترانههایم را حفظ کنم چون نمیتوانم از رو بخوانم و نمیتوانم چهره افراد را از دور تشخیص بدهم. برای همین موضوع خیلی از دوستان از من ناراحت و دلگیر میشوند که چرا به آن ها توجه نمیکنم درحالیکه نمیدانند این مشکل را دارم.»
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مهران مدیری، دُبی، علی کریمی و باقی ماجرا
- شبکه نسیم فعلا کنداکتورش را بدون «دورهمی» بست
- نسیم سرد تابستانی/ درباره برنامههای شبکه «نسیم»
- از لوگو تا تیتراژ/ نکاتی درباره مسابقه «دورهمی»
- زمان پخش مسابقه «دورهمی» مشخص شد
- اختلال در سایت آزمون مسابقه «دورهمی»
- روزنامه جام جم : «دورهمی» دیگر آن برنامه جذاب و تاثیرگذار سابق نیست
- مهران مدیری خبر داد/ ۲۰ قسمت از فصل ۴ «دورهمی» باقی مانده است
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- توضیحات مهران مدیری درباره موزه دورهمی و ادامه تولید این برنامه/ حراج مجازی
- همکاری مهران مدیری با یک فروشگاه زنجیرهای/ خبرهایی از فصل پنجم «دورهمی» و فصل دوم «هیولا»
- فراستی را رها کنید؛ سیستم باید اصلاح شود/ به بهانه جنجال حضور مسعود فراستی و صحبتهایش در «دورهمی»
- درباره حضور حاشیه ساز مسعود فراستی در برنامه «دورهمی»
- مهمان تکراری داریم، چه مهمانی!/ به اوج رسیدن مهمانان تکراری در قسمتهای اخیر دورهمی
- برنامههایی که تحت الشعاع «پایتخت ۶» از نقد بازماندند/ از قلم افتادهها
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





