محمد بحرانی (صدا پیشه جناب خان) امروز مقابل دوربین ۸۷ متر عیاری می رود.
به گزارش سینماسینما، در ادامه تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به کارگردانی کیانوش عیاری، امروز مهران رجبی و محمد بحرانی در لوکیشن دفتر خانه وکالت در میدان ونک مقابل دوربین میروند. تصویربرداری در این لوکیشن امروز به اتمام میرسد و گروه برای ادامه ضبط، به لوکیشن جدید منزل پدربزرگ و مادربزرگ در محدوده خیابان نیلوفر در منطقه هفت تهران نقل مکان می کنند.
فریده سپاه منصور و سعید پیردوست که در نقش مادر زن و پدر زن علیرضا پوردّوّرانی(علی دهکردی) ایفای نقش میکنند، فردا مقابل دوربین داریوش عیاری خواهند رفت.
این درام اجتماعی، داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی است. علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانهای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری میکنند، اما روز اسبابکشی متوجه میشوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی ها به خانه رسیدهاند و وسایلشان را در خانه گذاشتهاند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص میشود …
علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران ، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، علی طالب لو و نیما نوری زاده از بازیگران سریال «۸۷ متر» هستند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از:
تهیهکننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، مدیر برنامهریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفینژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، محمد گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.
مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» کاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقهای در دست تولید است.

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- با دستور قضایی؛ چهار نفر از عوامل اصلی پخش برنامهی تفرقهافکنانه در شبکه یک بازداشت شدند
- اهانت به مقدسات اهل سنت روی آنتن شبکه یک؛ برکناری دو مدیر/ علیه ۸ نفر اعلام جرم شد
- رکوردشکنی «پایتخت ۷» در تلوبیون؛ ۳۳۰ میلیون دقیقه تماشا و ۶۶۰ هزار کاربر همزمان
- زمان همه چیز را درست میکند؟/ «۱۰۰۱» جای خود را باز کرد
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- «۱۰۰۱» با محسن کیایی میآید
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- بازگشت جنابخان به تلویزیون همراه با محسن کیایی
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





