نویسنده سریال «هیات مدیره» معتقد است این مجموعه، محتوایی آموزشی درباره فرهنگ آپارتمان نشینی دارد و تلاش بر این است که مخاطب از دیدن آن فراری نشود.
به گزارش سینماسینما، علی خودسیانی نویسنده سریال «هیات مدیره» که این روزها به کارگردانی مازیار میری در حال ساخت است درباره ویژگی های این قصه که به معضلات آپارتمان نشینی می پردازد و تفاوت های آن با دیگر سریال های مشابه گفت: مشکلات آپارتمان نشینی در مجتمع های بزرگ مساله ای دایمی است و اینگونه نیست که با یک یا ۲ سریال حل شود.
وی ادامه داد: این اثر یک سریال آپارتمانی درباره مجتمع های چند طبقه است و به مشکلات و دغدغه های این حوزه می پردازد که به نوعی آموزش دهنده است نه اینکه صرفا داستانی درباره چند همسایه باشد.
خودسیانی عنوان کرد: اکنون با توجه به جریان مسکن مهر در کوچکترین شهرستان ها و روستاها هم برج سازی شده است و افراد با فرهنگ های مختلف دور هم جمع شده اند که بسیاری از آنها اطلاعی از فرهنگ آپارتمان نشینی ندارند. در این سریال هم بستری فراهم شده است تا مخاطب در هر قسمت بخشی از این فرهنگ را یاد بگیرد.
وی درباره فیلمنامه این مجموعه توضیح داد: تنها نگارش چند قسمت دیگر از این مجموعه ۳۰ قسمتی باقی مانده تا فیلمنامه آن به پایان برسد. طرح این سریال از ۱۰ سال پیش که من هم آپارتمان نشین بودم در ذهنم بود و در دوره ای مساله خود من هم شد.
این نویسنده سریال های تلویزیونی در بخش دیگری از سخنانش درباره اینکه فکر می کند چقدر امروزه مخاطبان، مجموعه های تلویزیونی را دنبال می کنند، اظهار کرد: این مساله من نیست و مدیران سازمان باید پاسخگو باشند که مردم چقدر سریال ها را دنبال می کنند یا اصلا سریال ها بیننده دارند یا خیر.
وی در پایان گفت: من کاری را انجام می دهم که به من محول شده است. سعی هم دارم که وقتی بیننده پای این سریال می نشیند بتواند چیزی یاد بگیرد و در تجربه شخصیت ها سهیم شود همچنین تلاش داریم کاری کنیم که مخاطب فراری نشود.
این مجموعه زیر نظر شبکه پنج ساخته می شود و مهران رسام تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- مازیار میری: برای ساخت فیلم مبتذل رقابت وجود دارد!/ فروش این فیلمها بیلان مدیرها میشود
- انتقاد شدید مازیار میری از فیلمهای مبتذل/ آدم خجالت میکشد که حتی فیلمنامه آن را بخواند
- اولین سالگرد درگذشت ارشا اقدسی برگزار شد/ مازیار میری: ما هنرمندان بیمعرفتیم
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- «خسوف» آئینهی جامعه است؟
- علی نصیریان مقابل دوربین «اقتباس در سینما» رفت
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- معرفی هیات انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه کانون
- دو عضو سابق و فعلی شورای صدور پروانه ساخت: شورای پروانه ساخت باید برچیده شود
- کنایه تند مازیار میری به مجری هفت به خاطر واکنشش در زمان اکران خانه پدری
- مازیار میری : آتابای خیلی فیلم خوبی بود اما از دست رفت
- داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- دلنوشته مازیار میری برای حامد اسماعیلیون
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





